20
d'octubre
del
2019
L’Ajuntament de Sant Cugat i l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) han acordat que el consistori vallesà pagui 4,2 milions d’euros en lloc de 6,9 com fixava inicialment el tribut metropolità que, entre d’altres coses, suposava passar a ser Zona 1 del transport públic.
Aquesta rebaixa era el càlcul que havia fet l’anterior mandat, que liderava l’exalcaldessa, Carmela Fortuny, i que el tinent d’alcaldessa, Pere Soler, ha recordat va acabar amb una amenaça de contenciós que no va arribar i “va provocar el trencament de les negociacions” i que el passat mes de juliol “es van reprendre les negociacions”, amb l’anunci de suspendre el contenciós administratiu.
Una altra de les línies de treball entre els dos organismes és que l’AMB assumeixi la gestió de les línies d’autobús urbà dels municipis de la segona corona, que inclou el municipi vallesà.
Aquest impost -no té relació amb l’administració local ni l’IBI- l’abonaran els ciutadans que siguin titulars d’un bé immoble, ja que el tribut es calcula a partir del valor cadastral d’aquests béns.
Aquesta rebaixa era el càlcul que havia fet l’anterior mandat, que liderava l’exalcaldessa, Carmela Fortuny, i que el tinent d’alcaldessa, Pere Soler, ha recordat va acabar amb una amenaça de contenciós que no va arribar i “va provocar el trencament de les negociacions” i que el passat mes de juliol “es van reprendre les negociacions”, amb l’anunci de suspendre el contenciós administratiu.
Una altra de les línies de treball entre els dos organismes és que l’AMB assumeixi la gestió de les línies d’autobús urbà dels municipis de la segona corona, que inclou el municipi vallesà.
Aquest impost -no té relació amb l’administració local ni l’IBI- l’abonaran els ciutadans que siguin titulars d’un bé immoble, ja que el tribut es calcula a partir del valor cadastral d’aquests béns.