Obert el termini per presentar candidatures pel projecte «Acceleració en Òrbita»

El termini per a la presentació de candidatures està obert fins al 27 d’abril

Redacció
12 d'abril del 2018
Actualitzat el 13 d'abril a les 9:32h
Aquesta setmana s’ha obert el termini per a la presentació de candidatures a la 5a edició del programa "Acceleració en Òrbita", un projecte que té per objectiu donar suport, eines i acompanyament a les persones físiques i jurídiques amb major potencial per tal d’accelerar el seu procés de creixement.

Se seleccionaran sis de les candidatures presentades, d’acord amb els requisits de participació que es basen en què han de ser persones físiques o jurídiques amb vocació internacional, potencial de creixement, innovadores, amb seu social o localització a Terrassa, Matadepera, Rellinars, Ullastrell, Vacarisses o Viladecavalls i que estiguin alineades amb la cultura i els valors "Compartir per guanyar", lema d’Orbital 40 que recull l’esperit i l’essència d’avançar i innovar mitjançant l’intercanvi de coneixement.

El programa està impulsat per l’Ajuntament de Terrassa, la Cambra de Comerç de Terrassa i la Cecot, en el marc del Parc Científic i Tecnològic de Terrassa, Orbital 40. Les empreses seleccionades començaran participant en dos tallers grupals on es treballarà el seu model de negoci des d’una visió teòrica i pràctica. Aquestes dues formacions seran el punt de partida per definir un pla d’acció a mida de cada empresa, que s’executarà a través de tutories especialitzades i individuals.

La quarta edició d’Acceleració en Òrbita, que es va portar a terme durant l’any 2017, va reunir un total de vuit empreses: Babau Barcelona, Brain Up Creative Wear, Carelia, GumiAnoles, Ilumag Montajes, Talleres de Mantenimiento y Servicios - Mantec, Paper Eyes (Optivall) i Ticapisco. Cadascuna d’aquestes empreses va tenir l’oportunitat de treballar la palanca de creixement, és a dir l’àmbit de la seva activitat amb major potencial per al creixement, des d’una vessant pràctica i abordant temàtiques molt diverses com la internacionalització o l’estratègia comercial i vendes, el màrqueting i el SEO (Search Engine Marketing Professional Organization), entre d’altres.