Instagram incorpora una nova funció

Novetats a una de les xarxes socials amb més èxit arreu del món i una de les que més creix pel que fa a seguidors

per Redacció, 2 d'abril de 2018 a les 10:19 |
Una dona consulta el seu telèfon mòbil | Pexels
Aquesta informació es va publicar originalment el 2 d'abril de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Instagram és una de les xarxes socials amb més èxit arreu del món i una de les que més creix pel que fa a seguidors. Tenint en compte això, no és d'estanyar que les empreses vulguin ser presents en aquesta plataforma. Per tal de satisfer les demandes de les companyies i, evidentment guanyar diners, l'equip d'Instagram ha incorporat l'opció Shopping a l'estat espanyol -l'any passat ja s'havia provat a Estats Units-. 

Aquesta nova funció permet a les empreses etiquetar productes en les seves publicacions, de manera que el preu apareix sobre la imatge. En clicar sobre aquesta etiqueta, l'usuari accedeix a una fotografia detallada del producte i té l'opció de comprar-lo de manera directa.


 

Participació