La Fundació Integralia rep un reconeixement a l'excel·lència

Aquesta certificació és el resultat de l’assoliment d’un triple objectiu: la inserció laboral, l’atenció amb impacte en la satisfacció del client i el reconeixement extern

per Redacció , Terrassa , 6 de març de 2018 a les 13:47 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 6 de març de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Equip de la Fundació Integralia Foto: Cedida


La Fundació Integralia Vallès ha obtingut per primer cop el certificat ISO 9001:2008, que implica la implementació d’un mètode de treball orientat a la millora de la qualitat del servei així com a la satisfacció del client. Aquesta certificació és el resultat de l’assoliment d’un triple objectiu: la inserció laboral, l’atenció amb impacte en la satisfacció del client i el reconeixement extern. 


A més, el fet de comptar amb aquesta certificació suposa garantir la millora constant del servei gràcies a l’estudi continu que la mateixa norma requereix dels diferents processos que componen la fundació. La qualitat en termes d'efectivitat telefònica és molt satisfactòria i incorpora aspectes d'innovació en la tecnologia vinculats al model telefònic i de gestió de contact center. En aquest sentit, disposa d'una plataforma tecnològica multicanal que permet la gestió en temps real dels diferents serveis i proporciona flexibilitat per adaptar els recursos segons les necessitats.

La Fundació Integralia Vallès va néixer el juny del 2015 amb l’objectiu de contribuir a la integració al món laboral de persones amb grans discapacitats físiques en el territori del Vallès. És el contact center (centre d’atenció multicanal) de MútuaTerrassa per Atenció Primària i Àptima Centre Clínic, opera mitjançant un centre especial de treball integrat per 64 persones i realitza 3.000 atencions telefòniques diàries en un servei continuat de dilluns a divendres, de 8 del matí a 8 hores del vespre.

 

 

Arxivat a:
Societat
Participació