28
de febrer
del
2018
Actualitzat
el
04
de març
a les
18:26h
L'estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) de Terrassa Rambla ha estat l'escenari, aquest dimecres al vespre, d'una nova acció de la plataforma #StopPujadesTransport de Terrassa. L'acte informatiu ha servit per sensibilitzar les persones que arribaven amb el tren, a les quals se'ls ha repartit una fulletó on es detallen les reivindicacions de la plataforma.
Durant l'acte s'han fet crits de "transport públic a preus populars" o "les tres zones de Terrassa són una estafa" en relació a una reivindicació històrica de la ciutat perquè passi a ser de la zona dos, com ho és Sabadell. En aquest sentit el portaveu de la plataforma a Terrassa, Mikel Berga, ha reivindicat que "Terrassa no respecta les zones tarifaries d'acord amb la divisió territorial de Catalunya, a través de les comarques".
També s'ha denunciat que la posada en marxa de la T-mobilitat sigui gestionada per empreses privades com La Caixa o Indra. Des de la plataforma han manifestat que estan d'acord amb el sistema sense zones tarifaries que planteja, però exigeixen que sigui un servei de gestió pública.
La plataforma d'àmbit català denuncia que després de tres anys de congelació de les tarifes de transport públic enguany els preus dels bitllets han augmentat un 2%, amb l'excepció de la T-Jove i els bitllets per a persones a l'atur.
Durant l'acte s'han fet crits de "transport públic a preus populars" o "les tres zones de Terrassa són una estafa" en relació a una reivindicació històrica de la ciutat perquè passi a ser de la zona dos, com ho és Sabadell. En aquest sentit el portaveu de la plataforma a Terrassa, Mikel Berga, ha reivindicat que "Terrassa no respecta les zones tarifaries d'acord amb la divisió territorial de Catalunya, a través de les comarques".
També s'ha denunciat que la posada en marxa de la T-mobilitat sigui gestionada per empreses privades com La Caixa o Indra. Des de la plataforma han manifestat que estan d'acord amb el sistema sense zones tarifaries que planteja, però exigeixen que sigui un servei de gestió pública.
La plataforma d'àmbit català denuncia que després de tres anys de congelació de les tarifes de transport públic enguany els preus dels bitllets han augmentat un 2%, amb l'excepció de la T-Jove i els bitllets per a persones a l'atur.