La PAH demana explicacions sobre situació de l'habitatge a Terrassa

La plataforma ha entrat una instància a l'Ajuntament per saber el nombre de desnonaments o els habitatges de lloguer social que hi ha a la ciutat

per Anna Mira, 22 de febrer de 2018 a les 11:57 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 22 de febrer de 2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Una cinquantena de membres de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Terrassa (PAH) han entrat una instància a l'Oficina d'Habitatge de la plaça Didó per demanar informació detallada sobre la situació dels habitatges de la ciutat. Una de les seves membres, Yesika, ha explicat que fa temps que no reben informació per part de l'Ajuntament i per això han fet arribar un document amb diverses preguntes com ara "Quants desnonaments hi ha?", "Quants talls de subministraments?", o "Quantes de les famílies desnonades hi ha menors?", entre d'altres. 

Un altre tema que preocupa a la PAH és saber quantes multes s'han posat als bancs i si els diners recaptats s'han destinat al parc de lloguer social. "No volem que siguin mesures que simplement donen titulars i que no es posin en pràctica", ha expressat Yesika. 


El col·lectiu demana al govern local tenir resposta a les preguntes que els formulen abans o durant la reunió que mantindran amb la nova regidora d'Habitatge i Serveis Socials, Eva Candela, el pròxim dilluns 26 de febrer. L'objectiu de la reunió, més enllà de mantenir contacte i donar-se a conèixer volen que sigui productiva "perquè el govern porti a terme propostes clares i determinants".
 

Membres de la PAH a l'Oficina d'Habitatge de l'Ajuntament de Terrassa Foto: Anna Mira

 

 

 

També hauries de llegir
Fa 176 setmanes

Sentència a favor de l'Ajuntament per multar bancs

Arxivat a:
Societat
Participació