sostenibilitat

El Consell Comarcal fa una aposta per la millora de la qualitat de l'aire amb dos vehicles híbrids

L'organisme els reemplaça per la flota antiga, tot i que en conservarà un

| 10/01/2018 a les 10:01h
Especial: Vallès Occidental
Arxivat a: Política, Consell Comarcal del Vallès Occidental, CCVOC, vehicles híbrids, contaminació, sostenibilitat
El presidente del CCVOC, Ignasi Giménez, amb els dos nous vehicles | CCVOC
El Consell Comarcal del Vallès Occidental ha adquirit dos cotxes amb tecnologia híbrida per fer desplaçaments del personal de la institució. Es tracta de vehicles de la marca Toyota Yaris que substituiran els que els empleats han estat utilitzant fins ara. Aquesta acció s'emmarca en la voluntat de l'ens d'apostar per criteris de sostenibilitat i el desig d'ajudar a la millora de la qualitat ambiental i el foment de l'economia verda.

S'han impartit dues jornades de formació dirigides a la plantilla per formar-la sobre la conducció d'un vehicle amb canvi de marxes automàtic, així com els hàbits necessaris per contribuir a la conducció responsable i sostenible. Pel que fa els antics vehicles, un d'ells es conservarà i es podrà anar alternant el seu ús amb els nous vehicles.

COMENTARIS

respostes
AnònimCarlesViS, 12/01/2018 a les 11:21
+0
-0

molt bé,ara quin cost han tingut aquests 2 vehicles?,mirant PVP aproximadament uns 20.000€/u,40.000€,però em venen uns quants dubtes: -quants km fan els treballadors del Consell,anualment? -quants treballadors en faran us? i una altra pregunta,no hagués estat més útil destinar el import de la compra a subvencionar algun vehicle de transport col-lectiu. que maco que es ser "ecològic" per a usos "privatius" a costa dels diners públics.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
01/01/1970
Ha estat denunciat per un delicte contra la seguretat pública
01/01/1970
El diputat de JxCat assegura que després de l'1-O l'independentisme pot elaborar un full de ruta molt "més operatiu"
El carrer Sant Antoni de Terrassa | GoogleMaps
01/01/1970
La mesura respon a criteris mediambientals, de seguretat i de mobilitat