Prodis llança la nova campanya #ElRetornDeLaFurgo

L'objectiu és aconseguir un vehicle de nou places per seguir garantint el millor servei

Redacció
10 de novembre del 2017
Actualitzat a les 12:07h


La fundació terrassenca Prodis llança la segona campanya de micromecenatge "La Furgo", anomenada #ElRetornDeLaFurgo per aconseguir un vehicle per l’entitat que anirà firmat amb tots els noms dels donants.
 
Prodis engega la campanya aquest dimarts amb un vídeo de #ElRetornDeLaFurgo. Aquesta iniciativa és per aconseguir un vehicle de nou places per seguir garantint el millor servei i qualitat de vida a totes les persones que viuen i treballen a l’entitat. Adquirir aquest vehicle es traduiria ràpidament en una millora exponencial a l’hora de realitzar activitats fora de la fundació, ja que es podrien fer com a mínim dues sortides més al dia i fer excursions durant tota la jornada, ara impossibles de dur a terme.

La campanya vol fer partícip a tothom i reconèixer l’ajuda de la gent gravant el seu nom a la xapa de la furgoneta. L’objectiu de la campanya és arribar a 30.000 euros: amb 500 donacions de persones de 30 euros que després veuran el seu nom imprès al vehicle. I, com a novetat, aquest any també hi podran participar 125 empreses amb un import de 120 euros i així el seu logotip també viatjarà amb el vehicle aconseguit.
 
Les donacions es poden fer en qualsevol centre de Prodis: Nou Espai Prodis, plaça del Tint, número 6, Terrassa; Reina de la Pau, carrer Pau Marsal, número 136, Terrassa. A més, trucant al 93 731 10 09 o enviant un e-mail a [email protected] es donarà informació per fer la donació a través de transferència bancària.