Mina compleix al 95,36% la seva carta de compromisos amb els clients

Els resultats del tercer trimestre del 2017 continuen en un nivell d'excel·lència

Redacció
16 d'octubre del 2017
Actualitzat a la 13:44h
L'empresa Mina Pública d'Aigües de Terrassa ha obtingut un 95,36% en el grau de compliment de la Carta de Compromisos el tercer trimestre de l’any. Aquest 2017 segueix obtenint la millor dada de compliment mig des de que l’any 2009 es va posar en marxa aquesta carta de Compromisos de Mina amb els seus clients. En els darrers tres exercicis, ha mantingut la nota d’excel·lència, gairebé sempre per sobre del 96%.
 
Mina es va comprometre l’any 2009, quan va presentar la Carta de Compromisos, a fer públics els resultats. És per això que al web www.aiguesdeterrassa.com es pot trobar tota la informació sobre la Carta de Compromisos, així com el darrer detall i explicació del càlcul d’aquests compromisos.
 
Donació a la Fundació
 
Tal com també estableix la carta, en el moment que hi ha un incompliment dels compromisos establerts, Mina fa una donació a Fundació Mina d’uns imports per tal de destinar-los a finalitats socials, com ara el repartiment d’aliments als més necessitats, al Programa d’Ajuts a escolars amb dificultats econòmiques o a incrementar la dotació del Fons Social de l’Aigua. Des dels inicis de l’aplicació de la Carta de Compromisos, s’han aportat un total de 44.268 euros.
 
L’Enquesta de Satisfacció 2017, encarregada externament per Mina, Aigües de Terrassa i realitzada entre els clients de les poblacions on presta servei, revela que aquests valoren la companyia amb un 7,83 sobre 10, una dècima per sobre de la mitjana dels últims deu anys. La valoració sobre el comportament ètic de la Fundació arriba als 9 punts, la nota més alta dels últims anys, mentre que el respecte al medi ambient es manté en 7,54 punts.
 
Els enquestats qualifiquen positivament l’esforç de Mina i les inversions en R+D+i, per mantenir l’elevat nivell del servei que presta i l’aigua que ofereix. Tot això repercuteix en el nivell de professionalitat i la visió de conjunt que dóna Mina, ja que el 91% dels enquestats afirma confiar en la qualitat sanitària de l’aigua.
 
La regularitat del servei aconsegueix un 9,9, la valoració més elevada dels últims anys i per sobre la seva mitjana de 9,3 punts, mentre que la valoració sobre la pressió de l’aigua manté una bona nota situant-se en 8,5 punts, xifra similar a la dels anys anteriors.