El subministrament d'aigua i la neteja dels carrers, la cara i la creu dels serveis públics a Terrassa

Un enquesta de l'Observatori dels Serveis Urbans detalla que els ciutadans de Terrassa estan "satisfets" amb el servei de subministrament d'aigua | Consideren, d'altra banda, que el servei de neteja viària i el transport públic són encara molt millorables

Redacció
29 d'agost del 2017
Actualitzat a les 16:11h
Els veïns i veïnes de Terrassa estan satisfets o molt satisfets amb el servei de subministrament d'aigua. Així ho indica un estudi que ha realitzat l'Observatori de Serveis Urbans (OSUR) a les 30 ciutats més poblades de l'Estat espanyol, a través d'una enquesta de l'empresa d'investigació de mercats Ipsos. Concretament, el 68% dels enquestats valora positivament aquest servei.

Aquesta xifra coincideix amb el percentatge global de terrassencs que veu amb bons ulls la gestió de l'Ajuntament en el conjunt de serveis municipals. L'acceptació social per la feina feta de l'equip de Ballart en aquest àmbit se situa per sobre de la mitjana nacional, que és del 62%.

Al subministrament d'aigua el segueixen la recollida d'escombraries, amb un 59%, i la cura dels parcs i els jardins, dos punts per sota. Per contra, els serveis que gaudeixen de menys acceptació són el transport públic i la neteja de la via pública, tot i que cap dels dos se situa per sota del llindar del 50%.

Els enquestats apunten que el transport públic és còmode i té un bon accés als barris, però critiquen el manteniment i l'estat dels vehicles. Pel que fa al servei de neteja, la brigada que presta el servei rep un 64% dels vots positius. En canvi, els terrassencs assenyalen els excrements de mascotes i la neteja de carrers i voreres com els aspectes que cal revisar i millorar per part del consistori.