Terrassa atendrà les consultes sobre la revisió cadastral a través d'una oficina específica

El Ministeri d'Hisenda enviarà al llarg d'aquesta setmana la notificació sobre la revisió del valor dels immobles

Redacció
29 d'agost del 2017
Actualitzat a les 10:29h
L'Ajuntament de Terrassa engega una campanya per informar la ciutadania sobre la revisió cadastral que ha dut a terme recentment. En els darrers mesos la Direcció General del Cadastre, que depèn del Ministeri d'Hisenda, ha revisat els valors de tots els immobles de la ciutat i ara ha de notificar-ne els resultats i les conclusions.

Ara bé, la cartera estatal d'Hisenda no enviarà les notificacions per carta, ho farà via online. A partir del divendres, 1 de setembre, la Direcció General començarà a enviar a les persones propietària d'immobles una carta amb una clau per accedir a l'Oficina Virtual i descarregar la notificació electrònica del nou valor cadastral. El procés estarà obert fins al 30 de setembre.

En aquest sentit, el consistori ha decidit posar en marxa una oficina específica, la d'Informació i Atenció Cadastral, per resoldre qualsevol consulta que puguin tenir els ciutadans sobre aquest tema. Entrarà en funcionament la setmana vinent al carrer del Pantà. Aquest servei estarà obert del 4 de setembre al 29 de desembre. En aquesta mateixa oficina també s'hi recolliran els recursos o reclamacions.

Paral·lelament, l'administració terrassenca també ha editat un vídeo explicatiu i ha organitzat sessions informatives. Totes seran a les set de la tarda i es distribuiran entre el 6 i el 18 de setembre:

6 de setembre: Biblioteca Central de Terrassa
7 de setembre: Casal Cívic de Can Parellada
12 de setembre: Centre Cívic Montserrat Roig
13 de setembre: Centre Cívic Maria Aurèlia Capmany
14 de setembre: Centre Cívic Alcalde Morera
15 de setembre: Centre Cívic Avel·lí Estrenjer
18 de setembre: Centre Cívic President Macià