Arrenca el nou procés d'elecció del síndic amb la constitució d'una comissió de seguiment

Les funcions de la comissió seran aprovar les bases reguladores i el calendari del procés, així com fer el seguiment i validació de totes les accions

La comissió ciutadana de seguiment del procés d'elecció del síndic.
La comissió ciutadana de seguiment del procés d'elecció del síndic. | Ajuntament de Terrassa
Redacció
20 de juliol del 2017
Actualitzat a les 19:56h
El tinent d’alcalde de Serveis Generals i Govern Obert, Alfredo Vega, ha presidit aquest dimecres la sessió de constitució de la Comissió ciutadana de seguiment del procés de participació per al nomenament de síndic municipal de greuges de Terrassa. La creació d’aquesta comissió representa el punt de partida del procés, que ha de fer possible la designació de la persona que ocuparà aquest càrrec.

La Comissió ciutadana de seguiment del procés d’elecció de síndic municipal de greuges de Terrassa aplega representants dels Consells Municipals de Districte i sectorials, dels grups municipals, de la comissió tècnica del procés i de la Comissió ciutadana de seguiment i impuls de la Carta europea de drets humans, a més de la regidora de Qualitat Democràtica, Meritxell Lluís, i una persona en representació del Fòrum de Síndics en qualitat d’observador. El tinent d’alcalde de Serveis Generals i Govern Obert, Alfredo Vega, la presideix.

Un cop constituïda, les funcions de la comissió seran aprovar les bases reguladores i el calendari del procés i, quan aquest es comenci a desenvolupar, fer el seguiment i validació de totes les accions que es vagin succeint fins a la designació de la persona que ocuparà la sindicatura, així com resoldre les incidències que es puguin produir durant el procés.

El calendari definitiu de les següents accions quedarà fixat un cop aprovades, per part de la Comissió ciutadana, les bases reguladores del procés, i un cop aprovada definitivament la modificació del reglament de la Sindicatura, que el ple va aprovar provisionalment al juny.