El Mercat de la Independència analitza el seu públic

A més, posa en marxa un sorteig entre els clients aquest estiu

El Mercat de la Independència de Terrassa.
El Mercat de la Independència de Terrassa. | Wikimedia Commons
Redacció
10 de juliol del 2017
Actualitzat a les 8:52h
Dinamitzar el mercat durant els mesos d’estiu i analitzar amb dades objectives i subjectives l’activitat dels seus clients són els dos objectius que s’ha proposat dur a terme el Mercat de la Independència al llarg de vuit mesos. Per a tirar endavant amb aquest projecte, compte amb la tecnologia i els serveis de l’empreses terrassenques Happy Customer Box i connecTerrassa.

Des de fa algunes setmanes la tecnologia de l’empresa terrassenca Happy Customer Box està implantada en diverses zones del Mercat de la Independència, amb un doble objectiu: per una banda, ha instal·lat, al costat del punt d’informació del Mercat, una màquina que permet a tots els clients que ho vulguin deixar la seva opinió —d’una forma molt senzilla i intuïtiva— sobre com valoren l’experiència de compra en aquest espai emblemàtic i comercial de la ciutat.

Amb aquesta informació, el Mercat pot disposar de dades subjectives de valoració amb informes que rep mensualment on s’hi indica el grau de valoració i les hores i dies de més activitat, entre altres. Dades que els permeten tenir informació útil dels seus clients per tal de poder-los oferir una millor resposta a les seves necessitats. A més, la pregunta que es fa és totalment personalitzable, segons la informació que vulgui tenir en cada moment el Mercat.

En la mateixa línia d’anàlisi amb dades, s’han instal·lat sensors a les principals portes d’accés al Mercat per tal d’estudiar, al llarg de vuit mesos, els fluxos de pas per hores, dies i mesos, una informació objectiva que permetrà al Mercat analitzar els períodes de més activitat, per on s’accedeix a les seves instal·lacions, etc.

Sorteig d'estiu

A més, s’ha engegat un sorteig sota el títol "Comprar al Mercat aquest estiu té premi", que s’allargarà durant els mesos de juliol i agost, amb la idea de dinamitzar el Mercat durant un període de l’any on els hàbits de consum canvien especialment. I, lligant-ho amb la primera part del projecte —recull de valoracions dels clients— s’ha instal·lat una gran urna al costat de la màquina de valoració per tal de fomentar-ne el seu ús.

Així, tothom que vagi al Mercat durant els mesos juliol o a l’agost a comprar-hi, podrà dipositar el seu tiquet de compra en aquesta urna i entrarà en el sorteig de dues nits d’hotel (2 adults i 2 infants) i dues entrades per a Port Aventura i Ferrari Land,per cortesia del Mercat amb la participació de Baraka Club de Viatges. A més, hi haurà un segon premi: un bateig astronòmic per a sis persones, per cortesia de l’Associació Astronòmica de Terrassa.

El disseny de tota la campanya de dinamització ha anat a càrrec de la dissenyadora terrassenca Judit Alonso, de l’empresa HappyDays.cat. I, els serveis d’impressió de la campanya publicitària s’han fet a Color Plus Terrassa i Corominas Digital. Totes les empreses esmentades formen part de la Comunitat connecTerrassa.