CSM Grup guanya el seu tercer Premi Ichiban de Toyota Europa

El grup d'automoció terrassenc rep el guardó en un acte a Bèlgica

Al centre, amb el Premi Ichiban i d'esquerra a dreta: Carlos Mata i Carlos Solano, Propietaris i Gerents de CSM Grup.
Al centre, amb el Premi Ichiban i d'esquerra a dreta: Carlos Mata i Carlos Solano, Propietaris i Gerents de CSM Grup. | CSM Grup
Redacció
20 de maig del 2017
Toyota Motor Europe (TME) ha premiat per tercera vegada la filosofia basada en l’excel·lència i en oferir la millor experiència al client de CSM Grup, el grup d’automoció terrassenc que representa els Concessionaris i Tallers Oficials Toyota a Terrassa, Rubí, Granollers i Mataró; Lexus a Mataró, Mazda a Terrassa; i Hyundai a Terrassa i Sant Cugat.

El guardó Ichiban European Customer Recommendation Award — Premis a la Recomanació dels Clients Europeus—, ha recaigut sobre Kai Motor, el Concessionari Oficial Toyota que CSM Grup explota a Granollers. El guardó va ser recollit pels Gerents de CSM Grup, Carlos Solano i Carlos Mata, en un acte celebrat a la ciutat d’Amberes (Bèlgica). Es tracta del tercer cop que CSM Grup rep un Premi Ichiban de Toyota Europa, que sitúa els seus Concessionaris Toyota entre els més recomanats pels seus clients.

Els Premis Ichiban reconeixen la filosofia "El client és el primer" dels concessionaris de tota Europa. Aquesta filosofia sempre ha estat una prioritat per a CSM Grup i n’és part del seu ADN, que busca l’excel·lència en tots els seus processos i que segueix obtenint uns excepcionals resultats en referència a la recomanació dels seus clients en els àmbits de venda i postvenda.

"Ichiban" és una paraula japonesa extreta de l'expressió "Okyakusama Ichiban", que significa "el client és el primer", on "Ichiban" significa "primer" o "el número 1".