Orbital 40 busca sis empreses per prendre part d'«Acceleració en Òrbita»

Es tracta d'un programa que vol accelerar el procés de creixement

Redacció
13 de març del 2017
Actualitzat a les 14:09h
Avui, 13 de març, s’obre el termini per a la presentació de candidatures a la quarta edició del programa “Acceleració en Òrbita”, un projecte impulsat per l’Ajuntament de Terrassa, la Cambra de Comerç de Terrassa i la Cecot, en el marc del Parc Científic i Tecnològic Orbital 40. L’objectiu del programa és donar suport, eines i acompanyament a les persones físiques i jurídiques amb major potencial per tal d’accelerar el seu procés de creixement. Se seleccionaran sis de les candidatures presentades, d’acord amb els requisits de participació: persones físiques i jurídiques amb vocació internacional, potencial de creixement, innovadores, amb seu social o localització a Terrassa, Matadepera, Rellinars, Ullastrell, Vacarisses o Viladecavalls i que estiguin alineats amb la cultura i els valors de “Compartir per guanyar”, lema d’Orbital 40 que recull l’esperit i l’essència d’avançar i innovar mitjançant l’intercanvi del coneixement.

Les sis empreses seleccionades començaran realitzant dos tallers en grup per treballar el seu model de negoci des d’una visió teòrica i pràctica. Serà el punt de partida per a definir un pla d’acció per a cada empresa, que s’executarà a través d’accions individuals de la mà de tutors i tutores especialitzats. El programa es durà a terme al llarg d’aquest any i no suposarà cap cost per a les empreses seleccionades, ja que està totalment subvencionat.

Per formalitzar la candidatura cal omplir la sol·licitud a través del formulari que es pot trobar al web del programa. El termini finalitza el 24 de març, i el 29 del mateix mes és la data per comunicar les candidatures seleccionades. El 6 d’abril es farà l’acte de benvinguda del programa i començarà el primer taller en grup.  

La tercera edició d’”Acceleració en Òrbita”, realitzada el 2016, va reunir a sis empreses, ACM Tools, Ampurdanesa, Cerezo, Red Accenir, Sacos Hidalgo, Tecnologia Industrial i Fabricació de Maquinària, que van treballar la seva palanca o àmbit de creixement des d’una vessant pràctica i abordant temàtiques molt diverses com la internacionalització o l’estratègia comercial i de vendes, el màrqueting i el SEO.