Mina celebra els 1.000 usuaris registrats al seu espai web per a clients

La companyia ha fet un regal a la clienta que va fer assolir la xifra rodona al servei

El sots-director comercial de Mina, Antoni Grau, entregant el regal a la clienta.
El sots-director comercial de Mina, Antoni Grau, entregant el regal a la clienta. | MPAT
Redacció
04 de març del 2017
Mina, Aigües de Terrassa, ha celebrat aquesta setmana la fita d'haver assolit l'usuari número 1.000 de l'espai privat clients de la seva web corporativa. L'1 de febrer, la clienta, Isabel Dacosta, es va registrar a l'espai i va fer que el servei passés del miler d'usuaris, i la companyia ho ha volgut celebrar regalant-li dues entrades per a l'actuació o concert que vulgui dins del 36è Festival de Jazz de Terrassa, que se celebra aquest mes de març.

L'espai clients del web de Mina deixa accedir als contractes que té cada titular a partir del DNI. Aquest nou espai complementa i millora totes aquelles gestions que poden i seguiran podent-se fer a través de la seva oficina virtual. En aquest espai privat es pot tenir accés a qualsevol de les dades personals reflectides en el contracte, a un històric dels consums, a un històric dels darrers tres anys de les seves factures, formular directament qualsevol petició d'informació o reclamació, o descarregar-se totes les dades en formats Excel o PDF per a la seva consulta, entre d'altres. Si amb el mateix NIF/DNI hi ha més d’un contracte, el sistema ens desplegarà un llistat amb tots els contractes.

Per a poder complimentar el primer pas, que és el registre, és necessari disposar de la darrera factura per tal d’assegurar la identitat de l’usuari, a més, és clar, del número de DNI o NIF.

Amb aquest espai privat, Mina, Aigües de Terrassa vol posar a disposició dels seus clients, de manera directa i privada amb accés exclusiu, totes aquelles dades que li poden resultar d'interès i així poder efectuar un control directe sobre l’estat de les seves factures i contractes, evolució dels consums i altres dades que li poden resultar útils.

També es vol evitar, al màxim possible, les gestions presencials o per telèfon, per tal de facilitar la gestió del temps als clients. Els usuaris d'Aigües de Matadepera també hi poden accedir.