Bricomart comença la tria de més de 100 treballadors per una nova botiga a Terrassa

La cadena obrirà un magatzem especialitzat en construcció i reforma al nou centre comercial Terrassa Plaça després de l'estiu

El local de Bricomart, al fons, en una simulació del centre comercial Terrassa Plaça.
El local de Bricomart, al fons, en una simulació del centre comercial Terrassa Plaça. | Citygrove
Redacció
21 de febrer del 2017
Actualitzat el 23 de febrer a les 11:09h
L'empresa Bricomart, dedicada a la venda de materials de construcció i reformes, comença aquesta setmana el procés de selecció d'un centenar de treballadors per a la botiga que obrirà al futur centre comercial Terrassa Plaça després de l'estiu.

Bricomart Terrassa serà el segon magatzem a Catalunya de la companyia, i té previst crear més de 100 llocs de treballs directes i aproximadament uns 20 indirectes a través de la contractació de perfils professionals molt heterogenis, tot i que se centraran en els experts en els àmbits de la construcció, la reforma, l'electricitat, la fontaneria, la distribució i el comerç.

Segons Antonio Bullido, director general de Bricomart, "l'obertura del nou magatzem continua en la línia que ha seguit la companyia i en la seva aposta per la creació d'ocupació estable i de qualitat, on més del 85% dels col·laboradors tindrà un contracte indefinit".

La companyia recopilarà currículums a través del portal d'ocupació Adecco. Les persones que aspirin a un lloc de feina hauran de registrar-se a aquesta pàgina web, introduir el seu currículum i inscriure's a les diferents ofertes que aniran apareixent al llarg dels propers dies. 

Una vegada que els treballadors signin els seus corresponents contractes, participaran en un procés de formació de 12 setmanes, que estarà dividit en diferents fases. D'una banda, es pretén que el futur equip conegui la filosofia i el posicionament comercial de Bricomart; i per altra banda, que descobreixi com exercir les seves respectives funcions, així com els procediments i els productes del magatzem per brindar, en tot moment, la millor atenció i assessorament als clients.

L'obertura del procés de selecció de Bricomart Terrassa està emmarcada dins de la seva Política de Recursos Humans, que es basa en atreure i captar el talent a un magatzem que explica una superfície de venda de més de 9.400m2 i amb una dotació de més de 1.100 places d'aparcament que envolten el Parc Terrassa Plaça.

La companyia, pertanyent al Grup d'empreses Adeo, va néixer l'any 2005 amb l'objectiu de crear a Espanya una gran superfície de distribució especialitzada, capaç de donar una resposta pràctica i econòmica al creixent nombre de professionals de les reformes i la construcció que hi havia i hi ha al mercat espanyol. Després de l'obertura de la primera botiga, a Alcalá de Guadaíra (Sevilla), el 2006, ara té 18 centres a tot l'estat. El mes de març n'obrirà un altre a Las Palmas, i el de Terrassa serà el que farà 20.