Terrassa Plaça signa un acord de col·laboració amb el CP San Cristóbal

El centre comercial becarà els jugadors que no puguin pagar les quotes, i el seu logotip lluirà al camp i a les samarretes d'escalfament de l'equip

per Redacció , 2 de febrer de 2017 a les 12:50 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 2 de febrer de 2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El centre comercial Terrassa Plaça i el CP San Cristóbal han arribat a un acord pel qual el parc comercial becarà a joves futbolistes del Club que, per raons econòmiques, no poden assumir el cost de la quota. I, a canvi, el logotip del parc comercial lluirà tant a les samarretes d'escalfament del primer equip del club com visibilitat al camp del segon equip de futbol de la ciutat.

El conveni que van signar aquest dimecres a les instal·lacions del Club contempla una duració d'un any, amb la voluntat d'ambdues parts de renovar-lo el pròxim any. 


Durant la presentació d'aquest acord, el president del CP San Cristóbal, Miguel Ángel Moreno, ha assegurat que les famílies de molts jugadors del futbol base no poden assumir els costos del Club, motiu pel qual una iniciativa d'aquest tipus té un impacte molt positiu.

En aquest sentit, el responsable de projecte de la promotora City Groove, Manuel Gonzalo de Ligne, ha declarat que col·laborar amb el CP San Cristóbal "és una gran oportunitat per donar reconeixement al bon treball que, des de fa molt de temps, fa el San Cristóbal. No només en el camp de joc, sinó en la promoció dels valors amb els quals a Terrassa Plaça ens sentim molt identificats".


​L'objectiu d'aquesta col·laboració, segons Gonzalo de Ligne, és tenir presència en l'àmbit social i esportiu de la ciutat, a més de donar a conèixer el projecte de Terrassa Plaça a tota la població.

El projecte

El parc comercial Terrassa Plaça està previst que s'inauguri aquesta tardor. Urbanitzarà uns 30.000 m2 entre els barris de Montserrat, Torre-sana, Vilardell i Ca n'Anglada, i donarà feina a més d'un miler de persones. Ja s'hi ha confirmat la presència d'establiments com Bricomart, Mercadona, Sprinter, Kiwoko, Maxcolchon, Tagliatella o Globomoda, entre d’altres.

 

Participació