Cerdanyola contractarà 24 persones per a tasques relacionades amb la millora de l'espai públic

El consistori posa en marxa un nou Pla d'Ocupació per a persones amb dificultats per a trobar feina

Redacció
27 de desembre del 2016
Actualitzat a les 18:10h
L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès ha iniciat el procés per a seleccionar 24 persones per a treballar en llocs de treball d'interès públic. Els escollits s'integraran en Plans d'Ocupació enfocats a millorar els espais i serveis de la localitat. Es tracta d'una actuació subvencionada per l'Àrea Metropolitana de Barcelona i cofinançada per l'Ajuntament, emmarcada en el Pla metropolità de suports a les polítiques socials municipals 2016-2019.

Els llocs de treball que s'ofereixen tenen una jornada de 40 hores setmanals i són els que es relacionen a continuació, junt amb la durada prevista de la feina:

2 llocs de tècnics auxiliars de seguiment dels contractes de via pública. 12 mesos.
10 llocs d'agents cívics. 12 mesos.
6 llocs d'oficial de pintura. 6 mesos.
1 lloc d'ajudant de pintor polivalent. 6 mesos.
1 lloc d'oficial picapedrer. 6 mesos.
1 lloc d'oficial guixaire-plaudurista. 6 mesos.
1 lloc d'oficial fuster. 6 mesos.
1 lloc d'operari polivalent. 6 mesos.
1 lloc d'oficial pintor amb coneixement en imitacions a marbre amb pintures a l'oli sobre paraments d'escaiola i trompe-l'oeil (trampantojo). 6 mesos.

L'inici dels plans d'ocupació està previst per l'1 de febrer de 2017. Per a més informació sobre el procés de selecció cal posar-se en contacte amb l'Oficina de Treball de la Generalitat o el Servei Municipal de Treball, Empresa i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.