Terrassa ha fet més de 40 contactes amb empreses turístiques a Singapur

Una delegació municipal encapçalada pel regidor Jordi Flores ha participat a la Fira Turística Internacional ITB Àsia

Jordi Flores, al centre, va encapçalar la delegació municipal de Terrassa a Singapur.
Jordi Flores, al centre, va encapçalar la delegació municipal de Terrassa a Singapur. | Josep Francesc Pol
La Torre
25 d'octubre del 2016
Actualitzat a les 11:01h
Terrassa ha presentat aquests dies la seva oferta turística i cultural a la setmana catalana a Singapur, organitzada per l’Agència de Turisme de Catalunya coincidint amb la Fira Internacional ITB Àsia. La delegació municipal desplaçada al país asiàtic, encapçalada pel regidor de Cultura, Jordi Flores, ha mantingut més de 40 contactes amb empreses i operadors turístics de països com Austràlia, Xina, Hong Kong, Malàisia, Canadà, Indonèsia, Japó, Singapur, Índia, Estats Units d'Amèrica o Tailàndia.

Amb aquests contactes i trobades, Terrassa s’ha mostrat al mercat asiàtic com una important oferta turística complementària de Barcelona, en el marc d’un certamen que, amb més de 10.000 visitants professionals d’arreu del món, està considerat el més important del sector turístic d’Àsia i Oceania. Amb el suport de l’Agència Catalana de Turisme, Terrassa ha tingut presència a l’estand de Catalunya a la Fira, on la delegació ha fet nombroses entrevistes programades i ha atès també a professionals que espontàniament s’han acostat a interessar-se pels atractius de la ciutat. En aquest sentit, la presència de Minyons de Terrassa a la fira, amb l’impacte mediàtic que han provocat les seves actuacions, ha suposat una oportunitat única per a la promoció turística i cultural de la ciutat. 

Així, la representació terrassenca ha contactat amb operadors interessats a buscar noves destinacions a Europa, i més concretament a l’entorn de Barcelona. Tots ells han rebut informació general sobre la ciutat amb exemples concrets d'activitats i visites a realitzar, com ara les visites d'un dia a Terrassa com a ciutat exponent del modernisme industrial i l'activitat Minyons de Terrassa Experience. Aquestes propostes han tingut una gran acollida en el mercat turístic asiàtic, que en els darrers anys està en gran creixement i que cada vegada està portant més turistes a Europa.