Vueling no es digna ni a respondre i suma mil i una mentides

La companyia no atén les reclamacions dels usuaris afectats per la cancelació de vols i rutes

La Torre
24 de juliol del 2016
Actualitzat a les 8:59h
Sóc una més de les persones afectades per la cancelació de rutes i de vols de Vueling. Aquesta companyia m'ha trencat les vacances de família, el regal que em van fer el dia del 50 aniversari. Als senyors de Vueling aquests dies només els he sentit dir mentides, una darrere l'altra.

No és veritat que oferissin canviar el vol a Vilnus per un altre a Riga i pagar el trasllat d'un lloc a l'altre amb el mitja que triés, no és veritat que m'oferissin volar en una altra companyia, no és veritat que m'avisessin de la cancelació -el missatge que em van enviar deia que s'havia reprogramat el vol, i sort en vaig tenir de poder consultar amb un agència de viatges que em va aclarir què passava-...  Res del que diu Vueling és creïble. 

Reclamar que em compensin d'una forma u altra la setmana d'hotel que havia pagat a Vilnus és tota una aventura. Ho t'ho expliquen o tu soleta no ets capaç de fer-ho des de la seva web, on tot està més complicat del que caldria esperar. Malgrat tot, em vaig assessorar, vaig trobar el lloc on fer la reclamació i, quan ja fa cinc dies, encara espero que es dignin a respondre. I encara espero que em tornin els diners dels vols cancelats, que és el que em van dir que farien. Molt em temo que passaré hores i hores reclamant i perdent el temps. I ja dubto fins i tot de recuperar els gairebé 1.000 euros que els hi vaig pagar a aquesta gent de Vueling. Gent per dir-ho d'una forma fina. 

Ara m'obligaran a perdre més temps, a anar a una oficina de consum, a preparar un altre viatge -si tinc diners i si és possible-... 

Recomanació: mai agafeu Vueling, ni que us ofereixin viatjat gratis: us sortirà car.

Rosa Maria Prat