Euncet Terrassa presenta dos nous màsters oficials per al pròxim curs

ADE International Business i Direcció de Màrqueting són les noves propostes de l'escola de negocis

La Torre
28 de juliol del 2016
Actualitzat a les 7:38h
La sessió magistral “Els Secrets de Youtube”, a càrrec de dos dels youtubers més influents de l’Estat, Outconsumer i Loulogio, va emmarcar la presentació de les novetats acadèmiques d’Euncet BS per al curs 2016–2017.

L’escola de negocis vallesana incorporarà a la seva oferta formativa dos nous màsters oficials: ADE International Business i Direcció de Màrqueting. Aquest últim presenta dos recorreguts formatius als quals poden optar els alumnes: direcció comercial i comunicació estratègica.

Amb un auditori quasi ple i amb públic eminentment molt jove i entregat, dues de les figures actuals de Youtube, Roc Massaguer, conegut a la xarxa com a Outconsumer, i Isaac Sánchez, Loulogio, van descobrir els secrets per aconseguir un canal d’èxit a Youtube. La sessió va servir a Euncet BS per mostrar les darreres tendències que s’incorporen a les estratègies del màrqueting empresarial per trobar noves oportunitats de negoci i arribar als diferents públics. 

En una sessió magistral amb una gran dosi de sentit de l’humor, els dos comunicadors van ser capaços d’explicar aspectes clau de la gran plataforma de video i segon motor de cerca a Internet que mou actualment al món més de mil milions d’usuaris. Com fer que un vídeo que esdevingui viral, com és la relació amb el subscriptor del teu canal, quines són les fonts d’ingressos d’un youtuber, com trobar l’equilibri entre la publicitat i el respecte als seguidors o com és la relació amb els anunciants i marques, entre d’altres, van ser aspectes exposats.

El canal a Youtube del terrassenc Outconsumer, Roc Massaguer, especialitzat en videojocs, compta amb més de 700.000 subscriptors amb una mitjana diària d’unes 50.000 reproduccions dels seus vídeos. Per la seva banda, Loulogio,Isaac Sánchez (Badalona 1883), fa vídeos generalment d’humor, el seu canal compta amb 649.000 subscriptors, i, a més, és monologuista. Loulogio, brillant i intel·ligent en totes les seves intervencions, va assegurar que “Youtube està en una etapa adolescent i van mutant per adaptar-se a un públic més madur”. Per la seva banda, Outconsumer va resumir de manera il·lustrativa el llenguatge dels youtubers: “és com quedar en un banc d’un parc amb els amics per passar la tarda. T’uneix la complicitat i la confiança amb els que et segueixen”. L’expert terrassenc, que formarà part del professorat del nou màster en Direcció de Màrqueting, assegura que “a Youtube no busques la perfecció, sinó que t’acompanyi”.
 
Els youtubers també van oferir consells que, d’acord amb la seva experiència i coneixement del medi, afavoreixen que un vídeo esdevingui viral. “Perquè un vídeo es contagiï, és a dir, que tu el passis a un altre, fins que esdevingui un fenomen cal que generi una emoció, ja sigui ganes riure, indignació, tendresa o vergonya aliena”, asseguren.