Presentació del futur parc comercial Terrassa Plaça

Ja s'han iniciat les obres i que es preveu que s'inauguri el darrer trimestre del 2017

J.M.O/L.T.
14 de juliol del 2016
Actualitzat a la 13:54h
Simulació de com serà el futur centre comercial
Simulació de com serà el futur centre comercial | Citygrove

El grup promotor immobiliari Citygrove presentarà divendres a l'Hotel Dón Cándido el projecte del futur parc comercial Terrassa Plaça, del que ja s'han iniciat les obres i que es preveu que s'inauguri el darrer trimestre del 2017. El parc vol complementar l'oferta de serveis de la cocapital vallesana i servir d'element dinamitzador, especialment entre els barris de Montserrat, Torre-sana, Vilardell i Ca n'Anglada.

Els responsables a l'Estat espanyol del grup britànic asseguren que Terrassa Plaça permetrà crear 1.074 llocs de treball, sense oblidar els més de 450 treballadors que faran falta per tirar endavant les obres durant els seus 13 mesos de construcció.

Els llocs de treball directes dependran de les polítiques de contractació de cada operador que aterri al projecte, tot i que des de Citygrove afirmen que ja estan col·laborant amb l'Ajuntament de Terrassa i informant a entitats veïnals per impulsar la contractació de persones en atur del municipi, amb especial atenció a aquells col·lectius més vulnerables, com ara els joves, els aturats de llarga durada o els majors de 50 anys.

30.000 metres quadrats de superfície

El promotor Citygrove ja hi ha confirmat la presència d'un supermercat Mercadona i d'una gran superfície de bricolatge i material de construcció com és Bricomart. L'objectiu és que les dues firmes siguin les locomotores per atraure establiments de més petit format en un centre obert que podrà comptar amb fins a 14 locals comercials.La Torre també va informar que el nou macrocentre comercial comptarà amb establiments de les marques Foster's Hollywood, Kiwoko, Altafit i Visionlab. 

El nou espai ocuparà més de 30.000 metres quadrats en un terreny de més de 55.000  
situat entre l'avinguda del Vallès, la de les Nacions i els carrers Cantàbria i Navarra. Els promotors han optat per un model de parc comercial obert i amb nombrosos locals en comptes d'un gran centre comercial tancat, prioritzant que el projecte es pugui integrar millor en el seu entorn.

Per facilitar la mobilitat a la zona, es comptarà amb més d'un miler de places d'aparcament per a cotxes, a més de reforçar-se l'accés amb una nova línia d'autobús, amb busos llançadora i amb un aparcament per a 70 bicicletes.