21
de juny
del
2016
Actualitzat
el
22
de juny
a les
12:11h
La campanya itinerant Frutitour, impulsada per Lidl en col·laboració amb 5 al dia, visita Terrassa aquest dimecres, 22 de juny, amb l'objectiu de conscienciar a la població, i especialment als més petits, sobre la importància de consumir les cinc racions de fruita i verdura diàries recomanades pels experts.
El Frutitour obrirà al públic en horari de 10:00 a 14:00 i de 17:00 a 21:00 hores. Pel matí, la unitat mòbil de Lidl s'instal·larà a la Zona Esportiva de Can Jofresa i, per la tarda, al Parc dels Catalans, on rebrà la visita del Casal d'Avis Can Aurell i l'AAVV Pere Parres. Tots ells realitzaran diversos tallers sobre nutrició, organitzats i dinamitzats per experts.
Nens, adolescents i adults estan convidats a visitar la unitat mòbil de la iniciativa, que compta amb panells didàctics interactius desenvolupats per experts en nutrició i on es celebren tallers sobre alimentació saludable, per aprendre a gaudir de les fruites i de les verdures de manera fàcil i divertida. A l'exterior, també es realitzen activitats lúdic esportives.
Michaela Reischl, responsable de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Lidl España, assegura que aquesta iniciativa "suposa un gran pas per a Lidl, que manté un ferm compromís per contribuir a millorar els hàbits alimentaris de la societat. Amb aquesta campanya de conscienciació volem acostar-nos al públic de forma divertida, ja que som conscients que encara queda molta feina per fer".
El Frutitour obrirà al públic en horari de 10:00 a 14:00 i de 17:00 a 21:00 hores. Pel matí, la unitat mòbil de Lidl s'instal·larà a la Zona Esportiva de Can Jofresa i, per la tarda, al Parc dels Catalans, on rebrà la visita del Casal d'Avis Can Aurell i l'AAVV Pere Parres. Tots ells realitzaran diversos tallers sobre nutrició, organitzats i dinamitzats per experts.
Nens, adolescents i adults estan convidats a visitar la unitat mòbil de la iniciativa, que compta amb panells didàctics interactius desenvolupats per experts en nutrició i on es celebren tallers sobre alimentació saludable, per aprendre a gaudir de les fruites i de les verdures de manera fàcil i divertida. A l'exterior, també es realitzen activitats lúdic esportives.
Michaela Reischl, responsable de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de Lidl España, assegura que aquesta iniciativa "suposa un gran pas per a Lidl, que manté un ferm compromís per contribuir a millorar els hàbits alimentaris de la societat. Amb aquesta campanya de conscienciació volem acostar-nos al públic de forma divertida, ja que som conscients que encara queda molta feina per fer".