La Unitat Mòbil d'Informació al Consumidor visita la comarca

Els veïns de Vacarisses, Viladecavalls, Matadepera, Rellinars i Ullastrell podran resoldre dubtes i presentar reclamacions

La Torre
02 de març del 2016
Viure en un municipi on no hi hagi un servei municipal de consum no és cap entrebanc per conèixer i exercir els drets com a consumidor gràcies a les Unitats Mòbils d'Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona. En el període entre l'1 i el 31 de març, els consumidors de 72 municipis de la demarcació poden presentar-hi les seves consultes i reclamacions gratuïtament.

Les UMIC formen part del programa de l'Oficina Provincial d'Informació al Consumidor (OPIC) de Salut Pública i Consum d'aquesta corporació. El seu equip tècnic dóna resposta a les consultes i reclamacions que hi fan directament, de manera presencial, els ciutadans, i també atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 ajuntaments adherits a aquest servei.

El servei de l'OPIC està destinat als ajuntaments que no disposen de serveis municipals de consum i té com a finalitat bàsica defensar els consumidors i els seus drets. 

A la nostra comarca aquests són els dies de visita:

08/03/2016 de 10:30 a 11:30 Vacarisses (tlfn 938359002)
08/03/2016 de 12:00 a 13:00 Rellinars (tlfn 938345000)
22/03/2016 de 10:30 a 11:30 Viladecavalls (tlfn 937887141)
22/03/2016 de 12:00 a 13:00 Ullastrell (tlfn 937887262) 
31/03/2016 de 10:30 a 13:00 Matadepera (tlfn 937870200)