L'apocalipsis zombie arriba a Terrassa

El proper 12 de març tindrà lloc la Vodafone yu Survival Zombie, un real game que s'iniciarà a la plaça Nova | Com a novetat hi haurà el social tatoo, un xip que es posa al braç i des del qual es pot retransmetre en directe l'evolució del joc en xarxes socials a través de fotografies

Participants en una survival zombie
Participants en una survival zombie | WRG World Real Games
La Torre
24 de febrer del 2016
Actualitzat el 28 de febrer a les 10:43h

Morillas, Hernández i González, durant la presentació al Parc de la Survival Zombie Foto: PAT


Com ja va avançar La Torre fa unes setmanes, Terrassa acollirà per primera vegada l'esdeveniment Vodafone yu Survival Zombie, el real game de moda que està causant furor entre els joves de tot l'Estat i que se celebrarà a la nostra ciutat el proper 12 de març. Aquest dijous però s'han donat a conèixer més detalls d'aquest esdeveniment. L'acte de presentació ha tingut lloc al Parc Audiovisual de Catalunya per la directora d'esdeveniments de World Real Games, María Elena Morillas i Luís González, també de WRG acompanyats per Pietat Hernández, gerent del Parc Audiovisual.

"A dia d'avui ja s'han venut 1.500 entrades, i esperem que aquesta xifra s'incrementi fins a la celebració de l'esdeveniment i puguem viure una veritable invasió zombi", va animar la directora de l'esdeveniment, Maria Elena Morillas. Pietat Hernández ha valorat positivament l'esdeveniment i ha afirmat que "és una bona manera d'incentivar a l'empresa, i en concret a la indústria cultural i de l'entreteniment, acompanyant a World Real Games en el desenvolupament dels seus projectes. En aquest cas, des del Parc Audiovisual, es tracta de crear espais lúdics estretament vinculats al cinema".

L'ambientació és part del joc Vodafone yu Survival Zombie, en la qual els participants han d'anar superant reptes proposats per actors al voltant d'una trama que es desenvolupa des de l'escena inicial i que va evolucionant fins a l'escena final. Els guanyadors són els que han aconseguit arribar al final de la partida sense ser atrapats per cap zombi. "És un joc de superació personal, de molta adrenalina i sobretot de treball en equip, per això la gent repeteix edició a edició i té tant èxit", va afegir Morillas.

Venda d'entrades, 'Check in' i inici del joc

A partir de les 12 del matí del 12 de març, tots aquell que vulguin participar hauran de dirigir-se al Recinte Firal per inscriure's en el joc. Allà es lliurarà material necessari per jugar, per exemple, mocadors de coll (verd, per als 'supervivent' o jugadors; vermell, per als zombies i groc, per al personal de l'organització), polseres acreditatives, un mapa i un passaport on s'aniran segellant les proves superades. L'inici oficial del joc serà a les 11 de la nit a la Pl. Nova. Les entrades es poden comprar en les botigues Landròmina, Positivo, Restaurant Cal Gendre, Astromoon i Entradium.

Vodafone yu, que col·labora en l'organització de l'esdeveniment al costat de WRG, aporta a l'esdeveniment una novetat: el social tatoo, un xip que es posa al braç i mitjançant el qual es pot retransmetre en directe l'evolució del joc en xarxes socials a través de fotografies que es prenen en punts estratègics. "La col·laboració de Vodafone yu és essencial per marcar la diferència en aquest tipus d'esdeveniments, per això comptem amb ells un cop més a Terrassa", va declarar Morillas. A més, els clients de Vodafone yu gaudiran de certs avantatges per gaudir de l'esdeveniment, com entrades gratis o l'oportunitat d'esdevenir un Zombie Z. "És el que més admiració desperta perquè són ràpids i temorosos, i tots els participants sempre somien amb ser un d'ells ", ha afegit la directora de l'esdeveniment.