Correos transforma l'oficina de Terrassa en una botiga comercial

Les tasques de remodelació duraran nou setmanes i es faran de manera compatible i en paral·lel a l'activitat habitual | El nou model d'oficina busca oferir més agilitat, nous articles i la disponibilitat de determinats serveis les 24 hores del dia, set dies de la setmana

La Torre
17 de febrer del 2016
Actualitzat el 20 de febrer a les 8:44h
Correos inicia aquesta setmana les obres de remodelació de l’oficina principal de Terrassa, a la plaça Mossèn Jacint Verdaguer, per tal d’adaptar-la al nou concepte d’establiment amb el que la companyia aposta per reinventar el model de negoci de la seva extensa xarxa d’unes 2.400 oficines. Les tasques de remodelació es duran a terme de manera compatible i en paral·lel amb l’activitat habitual. Es preveu que siguin completades en un període d’unes nou setmanes.

La transformació de les oficines postals comportarà un canvi substancial del concepte d'establiment, que evolucionarà de ser oficines postals tradicionals a convertir-se en botigues comercials, amb la denominació Tu Correos, on segons l'empresa tot "s'orientarà a millorar l'experiència dels clients, facilitant-los un tracte diferenciat, una atenció més àgil, nous articles que podran variar en funció de la seva opinió i acceptació, i la disponibilitat de determinats serveis les 24 hores del dia, set dies a la setmana".

La principal novetat serà la simplificació de processos i l’eliminació de formularis impresos, afavorint que els clients puguin decidir per si mateixos la seva comprar o preparar els seus enviaments i tramitar-los mitjançant tauletes tàctils que tindran a la seva disposició. L’atenció dels empleats i, molt especialment, la benvinguda al client de la nova figura de l’ambaixador postal, facilitaran orientació i assessorament, des del primer moment, per tal d’agilitzar les operacions.

Autoservei i espai 24/7

D’altra banda, l’autoservei també serà afavorit mitjançant expositors que posaran l’abast dels clients una àmplia gama d’articles ordenats per àrees temàtiques, com embalatges ecològics, paquets pre-pagats, telefonia i accessoris, consumibles de papereria, llibres, jocs i un espai dedicat a la filatèlia i el col·leccionisme.

L’innovador espai 24/7, serà un vestíbul accessible als clients les 24 hores del dia, set dies a la setmana, en el qual trobaran disponibles serveis com el de caixer automàtic, la recollida de correspondència d’apartats particulars, i els terminals HomePaq, que permetran als clients enviar o rebre els seus paquets a qualsevol hora.

En aquesta primera fase del projecte, CORREOS està implantant el nou model d’establiment a 75 oficines d’arreu l’Estat. A Catalunya, a més de Terrassa, la companyia inclou onze oficines més: les sucursals 1, 20, 27 i 32 de Barcelona, les oficines principals de Tarragona, Sabadell, Cornellà i Mataró, i les oficines de Manresa, Rubí, i Vilanova i la Geltrú.