Matadepera passa a tenir oficina única de registre

La Torre
18 de febrer del 2016
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà s'encarregarà de tots els tràmits
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà s'encarregarà de tots els tràmits | Foto: Matadepera.cat

Des d’aquest dilluns 15 de febrer, l’Ajuntament de Matadepera passarà a tenir una única finestra per atendre tots els registres dels ciutadans. Fins ara, n’hi havia dues: la seu de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, a les mateixes dependències de l’edifici principal de l’Ajuntament, i l’Àrea Tècnica, situada a la carretera de Terrassa i que atenia fins ara tràmits relacionats amb Urbanisme i Obres i Serveis. 

Des d’aquest dilluns, tots els serveis queden centralitzats a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà que atén de dilluns a divendres d'1/4 de 9 a 2 del migdia i els dimecres de 4 a 7 de la tarda.