L'Ajuntament de Terrassa encarregarà un estudi socioeconòmic sobre el comerç

Un dels objectius principals de la Taula de Comerç de Terrassa serà analitzar i detallar quines necessitats reals hi ha a la ciutat

Lluïsa Tarrida
16 de febrer del 2016
Actualitzat el 17 de febrer a les 21:01h
Aquest dimarts, el tinent d'alcalde de Comerç Amadeu Aguado ha explicat els motius de la creació de la recent creada Taula de Comerç de Terrassa. "No volem dur a terme cap acció o mesura que no estigui consensuada amb tot el sector, i això inclou els representants dels membres dels eixos comercials de Terrassa, associacions i també empresaris" ha subratllat el regidor socialista. Una Taula que ha de ser la responsable de crear un Pacte de Comerç Local que conformi l'ideari del model comercial que tindrà lloc en els propers anys a la ciutat i que es creï en base a la "governança, participació i empoderament".

Un dels primers i principals objectius que tindrà la Taula serà la realització d'un estudi socioeconòmic de Terrassa centrat en el comerç. Un anàlisi en profunditat no només de qui és i com és consumidor sinó també quina tipologia de comerç hi ha a la ciutat, per barris, zones comercials... D'aquesta manera, el govern podrà saber amb més exactitud quines necessitats reals hi ha i quines modificacions cal o no realitzar en el pla comercial.