Media Markt Terrassa és el model que seguiran la resta de botigues del grup

La Torre
07 de setembre del 2015
Actualitzat a les 17:06h
Media Markt Terrassa
Media Markt Terrassa | Cristóbal Castro

Media Markt Terrassa Foto: Cristóbal Castro



Media Markt, empresa líder en la distribució d’electrònica de consum, obrirà les portes al públic del seu primer establiment a Terrassa el proper dimecres 9 de setembre. La
botiga, ubicada al Centre Comercial Parc Vallès, romandrà oberta des de les 10 del matí fins a les 22h del vespre. Jordi Ballart, alcalde de Terrassa, ha estat l'encarregat de presidir l'acte institucional d'inauguració de Media Markt Terrassa aquest matí, juntament amb el gerent de Media Markt Terrassa, Jaime Borraz, i el director regional de la companyia a Catalunya, Xavier Rofes, que ha remarcat que la botiga de Terrassa és la primera d'una nova generació. I la que servirà de model per a tota la resta. Les novetats que s'hi han aplicat es traslladaran a tots els altres centres. 

Media Markt Terrassa és l’establiment número 76 de la companyia a l'Estaty, el dotzè a Catalunya i el novè a la demarcació de Barcelona. Aquesta obertura respon a l’interès de la companyia per créixer a tot el territori i adaptar-se a les necessitats i preferències dels clients de la zona.

La botiga compta amb un espai de més de 2.000 m2 dedicats a l’electrònica de consum amb més de 45.000 referències de producte. A diferència d’altres Media Markt a Catalunya, serà el primer establiment a tenir una àrea de servei d’uns 200 m2 amb zones habilitades d’atenció al client, finançament, servei de post-venda, recollida online, revelat i una filera única de caixes per optimitzar el temps de l’espera dels clients.

Com a novetats dedicades a millorar la satisfacció del client, Media Markt Terrassa oferirà tallers formatius a clients per potenciar l’ús de la tecnologia en la seva vida quotidiana, o el nou servei Stop&Go, una zona exterior que permetrà recollir les compres realitzades sense baixar del cotxe.

El nou centre de Terrassa respon a l’estratègia de la companyia per adaptar-se a la nova demanda del mercat de l’electrònica de consum. La botiga, que té tots els serveis integrats en un sol espai, ha fet una gran aposta per l’omnicanalitat i el servei al client. També compta amb una àrea de connectivitat, una zona tecnològica on els aparells estan connectats a dispositius mòbils que permeten controlar el seu funcionament.

Jaime Borraz, gerent de Media Markt Terrassa, explica que aquest nou establiment “es convertirà en el Media Markt de referència a Catalunya i suposa una clara aposta de la companyia al mercat espanyol. Amb aquesta obertura pretenem innovar i crear un aparador tecnològic on prevalgui la tecnologia de manera que l’experiència de compra per als nostres clients sigui més moderna, pràctica i còmoda”.

Media Markt Terrassa disposa de 45.000 referències entre informàtica, audio-vídeo, fotografia, telecomunicacions, entreteniment i electrodomèstics. Entre les diferents àrees del nou establiment hi podrem trobar una dedicada a televisors de tota mena, des de Smart TV a l’Ultra HD4K, o un espai de productes e-Health i wearables.

Compromís amb la creació de treball i els seus treballadors
Media Markt considera la generació d’ocupació com un compromís, no només amb el treballador, a qui incentiva i ofereix formació contínuament, sinó amb la societat en general. La nova botiga ha suposat una important font de treball a Terrassa i a la comarca del Vallès Occidental.

Amb aquesta obertura, la companyia ha creat 90 llocs de treball directes al centre comercial Parc Vallès de Terrassa, una de les zones comercials més importants del Vallès Occidental. “En plantilla comptem amb un equip format per 90 professionals especialitzats en les diferents àrees de la tecnologia de consum. El valor afegit del nostre equip és la seva formació, clarament orientada a l’atenció al client per oferir el millor assessorament especialitzat i de qualitat. Es tracta de professionals amb experiència al sector de la distribució i, sobretot, apassionats pel món de la tecnologia i l’electrònica de consum”, explica Jaime Borraz.

Sobre Media Markt
Fundada el 1979, Media Markt és actualment el líder a Espanya i Europa en el sector de la distribució de productes d’electrònica de consum, entreteniment i electrodomèstics. L’èxit de la companyia, integrada en el grup Media-Saturn-Holding GmbH, es basa en un ampli assortiment de productes de les millors marques al preu més baix del mercat. L’equip d’especialistes que assessoren als clients, la presència publicitària inconfusible i l’estructura organitzativa descentralitzada fan que el model de negoci de Media Markt sigui únic en el mercat de la distribució. En l’actualitat, Media Markt està present en totes les comunitats autònomes, amb 76 establiments, a més de la botiga online. I en l’àmbit europeu, la companyia compta amb un total de 807.