Mina recorda que un bon veïnatge pot evitar trobar-se el pis innundat

Aigües de Terrassa engega una campanya en què s'apel·la a donar un telèfon de contacte als veïns per tal de poder actuar davant les incidències de forma més "ràpida"

La Torre
05 d'agost del 2015
Actualitzat el 06 d'agost a les 8:42h
Mina, Aigües de Terrassa engega la campanya Aquest estiu, tranquil·litat per a tots! que vol fomentar la col·laboració i assegurar la tranquil·litat dels veïns, de manera que si un ciutadà adverteix alguna incidència la faci arribar al propietari de l’habitatge si és en una propietat privada o bé a la companyia si és en la via pública. 

La campanya proposa als terrassencs que abans de marxar de vacances facilitin el seu telèfon de contacte als veïns, per tal que, en cas d'alguna incidència en el seu domicili, puguin ser fàcilment localitzables. De la mateixa manera, per al cas que l’anomalia es doni a la via pública, posa a disposició dels ciutadans el telèfon d’avís d’incidències de la companyia que funciona les 24 hores, el 93.736.28.28. 

L'empresa del servei d'aigua agraeix la col·laboració ciutadana que hi ha a Terrassa, ja que "aquests avisos permeten procedir a solucionar qualsevol incidència de forma molt més ràpida i eficient, evitant així possibles malbarataments d'aigua".

Protocol d'actuació

Mina, Aigües de Terrassa disposa d’un protocol d’actuació en cas d’incidència a la xarxa per tal de garantir una resposta ràpida i eficient. Aquest protocol possibilita que en cas de tall en el subministrament, d'una banda afecti al menor nombre d'usuaris i, de l'altra, s'aconsegueixi el restabliment del servei en el mínim de temps possible. 

Aquest protocol s’ha revisat recentment per tal de poder difondre de forma eficient entre els usuaris si hi ha hagut alguna incidència i assegurar així mateix que tots i cadascun dels clients que s’adrecen a Mina tinguin en tot moment informació sobre l’estat de la mateixa.