Comunicat del CE Futbol Base Terrassa per eradicar dubtes i rumors

"El CE Futbol Base Terrassa existirà, seguirà funcionant i competint i ho farà a l'Estadi Olímpic de Terrassa, amb el seu escut i amb el seu nom", subratlla la junta directiva de l'entitat

CE Futbol Base Terrassa
10 de juny del 2015
Actualitzat a les 16:49h
El CE Futbol Base Terrassa agraeix, en aquests moments d’informacions confuses i comentaris, el suport que està rebent de nombroses famílies, col·laboradors i ajudants, així com d’altres clubs i directius de la ciutat.

Són moments de canvis, de nous reptes i projectes il·lusionants que just s’estan iniciant. És per això que puntualitzem i informem de tots els temes que es van tractar en l’última reunió amb les famílies, per mirar d’eradicar dubtes, rumors i inquietuds. I matisant també que cada passa, cada tema i cada decisió del CE Futbol Base Terrassa, han estat comentats i mostrats a l’Ajuntament de Terrassa per obtenir el seu vistiplau.

Recordem i resumim els següents temes:

1- El CE Futbol Base Terrassa seguirà competint l’any que ve a l’Estadi Olímpic. Com és normal, la condició principal és que l’escola ha d’anar del braç del primer equip i així s’ha entès sempre. Per tant l’únic dubte a resoldre és qui estarà liderant i gestionant aquest primer equip del Terrassa FC, però independentment d’aquest tràmit, el CE Futbol Base Terrassa existirà, seguirà funcionant i competint i ho farà a l’Estadi Olímpic, amb el seu escut i amb el seu nom.

2- El CE Futbol Base Terrassa ha obert les inscripcions per a la seva Campus d’Estiu. Un Campus d’Estiu que organitza el propi club i comptarà amb l’ajuda i col·laboració de la Associació Campus Rax (Associació sense ànim de lucre). Els ingressos i despeses seran gestionades en la seva totalitat pel CE Futbol Base Terrassa i tot quedarà auditat i presentat en els comptes a disposició de l’Ajuntament de Terrassa.

3- El CE Futbol Base Terrassa ha obert el seu període de reserva de plaça per als nens que ja tenim a l’escola, i també les inscripcions per als nous nens que vulguin venir a formar part del club. Com sempre s’ha fet, la preferència de reserva de plaça és per als nens que ja formen part de l’escola, les famílies tenen un termini d’algunes setmanes per poder fer efectiu aquest pagament. La reserva de plaça té un cost de 80 euros (per als nens del club) i la matrícula per als nous jugadors que vinguin a l’escola té un cost de 120 euros.

4- Tots els tràmits i pagaments es realitzaran a l’oficina de l’Estadi Olímpic, ja sigui un pagament a compte, una inscripció al campus d’estiu o una reserva de plaça. Aquests pagaments es poden pagar en metàl·lic, en targeta de crèdit VISA o fins i tot per transferència bancària al número de compte facilitat pel personal d’oficina. Tots els pagaments i rebuts sempre van a nom del Club Esportiu Futbol Base Terrassa, entitat sense ànim de lucre i els comptes i informació sempre estan a disposició de l’Ajuntament de Terrassa.

5- Durant tot el mes de juny el CE Futbol Base Terrassa estarà realitzant entrenaments i proves de selecció per a poder determinar aquesta selecció de nens i equips. Tan aviat com la comissió esportiva ens vagi informant dels equips, entrenadors, nens, horaris i entrenaments es facilitarà aquesta informació a l’oficina del club.

6- El CE Futbol Base Terrassa convoca a totes les famílies del club a la presentació de Mariano Guerrero com a director esportiu del Futbol Base. Dimarts 16 juny a les 19.30h hores al Centre Cívic Avel·lí Estrenjer a les famílies dels equips de futbol 7 i divendres 19 juny a les 19.30h al Centre Cívic Avel·lí Estrenjer a les famílies d’equips de futbol 11.

7- El CE Futbol Base Terrassa vol recordar que la seva Junta Directiva està a la sencera disposició de les famílies i per tant ofereix la possibilitat de concertar reunions entre directius i famílies, per poder aclarir qualsevol punt que no s’hagi tractat en aquest comunicat. Es suficient amb enviar un email o fer una trucada a l’oficina del club (937 351 938)  i demanar  dia i hora de reunió per a ser atès i resoldre qualsevol tipus de dubte o inquietud.

JUNTA DIRECTIVA
CE Futbol Base Terrassa