Tallers de màrqueting digital per als comerciants de Terrassa

Cecot organitza diverses sessions a càrrec de les especialistes Montserrat Peñarroya i Helena Casas

La Torre
04 de juny del 2015
La patronal Cecot ha organitzat uns cursos de màrqueting digital enfocats a aquells comerços que ja tenen presència a les xarxes socials amb la finalitat d’optimitzar al màxim totes les possibilitats que ofereix el món digital. Aquests cursos estan subvencionats pel Consorci de Comerç, Artesania i Moda de la Generalitat de Catalunya.

“El nostre objectiu és que els comerciants treguin el màxim profit de les xarxes socials i que ho puguin aplicar amb èxit als seus negocis”- afirma Cristina Escudé, presidenta de la Comissió de Comerç Interior i membre del Comitè Executiu de la patronal catalana Cecot. Els tallers de màrqueting digital van començar el passat 7 de maig amb el curs de Facebook Inspiration, adreçat a aquells establiments comercials que ja tenen pàgina de facebook. Fins al mes de setembre, hi haurà també tallers sobre Pinterest, Instagram, Google i Youtube.

Els cursos son per Montserrat Peñarroya i Helena Casas. Peñarroya, és especialista i professora de Màrqueting Digital a la Universitat Autònoma de Barcelona i també en d’altres institucions docents. Graduada en Turisme, amb un postgrau en Màrqueting Internacional i Comerç Exterior, i amb un màster en Societat de la Informació i el Coneixement. Casas, és llicenciada en Psicologia i Màster en Màrqueting Digital. Especialitzada en la gestió Digital de la Marca Personal i Reputació Online de les empreses, a través de xarxes socials i les eines 2.0. És professora de Màrqueting Digital, i tutora de projectes, de diferents màsters i postgraus a la Universitat Autònoma de Barcelona, i a l’escola de negocis BIMBS.