27
d'abril
del
2015
Divendres passat, Magda Rodó, alcaldable de CiU a l’Ajuntament d’Ullastrell, es va reunir amb membres de l'AMEU (Associació Multisectorial d'Empresaris d'Ullastrell) per presentar les propostes electorals de la seva formació per tal de promocionar els productes i serveis locals i ajudar a comerços i empreses locals.
Durant la trobada, la candidata convergent, acompanyada d’una part del seu equip, va exposar als assistents quines serien les línies de treball que es durien a terme per promocionar Ullastrell i els seus productes i serveis, amb l’objectiu d’ajudar al comerç i empreses locals.
En aquest sentit, Rodó va explicar que es crearia la marca “Fet a Ullastrell” per tal d’englobar productes i serveis i fer-ne una bona promoció a nivell local i comarcal. L'alcaldable va reivindicar la "gran qualitat" dels productes d’Ullastrell i la necessitat de posar totes les eines possibles des de l’administració local per tal de incentivar i convidar als veïns d’Ullastrell i visitants a comprar-ne.
També va detallar noves propostes per tal d’atraure visitants al
municipi, sobretot buscant "sinergies amb Terrassa, ciutat propera i de gran influència per Ullastrell, per tal d’ajudar als agents econòmics del poble i els seus negocis".
"Ullastrell és una marca potent que l'administració local ha d'incentivar i oferir les eines necessàries per posar-la al lloc que li pertoca", va dir i va afegir “hem de treballar encara més fort per posicionar Ullastrell al mapa". Rodó es va mostrar oberta a escoltar totes les propostes de l’AMEU per tal de treballar conjuntament.
Durant la trobada, la candidata convergent, acompanyada d’una part del seu equip, va exposar als assistents quines serien les línies de treball que es durien a terme per promocionar Ullastrell i els seus productes i serveis, amb l’objectiu d’ajudar al comerç i empreses locals.
En aquest sentit, Rodó va explicar que es crearia la marca “Fet a Ullastrell” per tal d’englobar productes i serveis i fer-ne una bona promoció a nivell local i comarcal. L'alcaldable va reivindicar la "gran qualitat" dels productes d’Ullastrell i la necessitat de posar totes les eines possibles des de l’administració local per tal de incentivar i convidar als veïns d’Ullastrell i visitants a comprar-ne.
També va detallar noves propostes per tal d’atraure visitants al
municipi, sobretot buscant "sinergies amb Terrassa, ciutat propera i de gran influència per Ullastrell, per tal d’ajudar als agents econòmics del poble i els seus negocis".
"Ullastrell és una marca potent que l'administració local ha d'incentivar i oferir les eines necessàries per posar-la al lloc que li pertoca", va dir i va afegir “hem de treballar encara més fort per posicionar Ullastrell al mapa". Rodó es va mostrar oberta a escoltar totes les propostes de l’AMEU per tal de treballar conjuntament.