Magda Rodó aposta per crear la marca «Fet a Ullastrell»

L'alcaldable de CiU es reuneix amb els membres de l'Associació Multisectorial d'Empresaris d'Ullastrell

La Torre
27 d'abril del 2015
Divendres passat, Magda Rodó, alcaldable de CiU a l’Ajuntament d’Ullastrell, es va reunir amb membres de l'AMEU (Associació Multisectorial d'Empresaris d'Ullastrell) per presentar les propostes electorals de la seva formació per tal de promocionar els productes i serveis locals i ajudar a comerços i empreses locals.

Durant la trobada, la candidata convergent, acompanyada d’una part del seu equip, va exposar als assistents quines serien les línies de treball que es durien a terme per promocionar Ullastrell i els seus productes i serveis, amb l’objectiu d’ajudar al comerç i empreses locals. 

En aquest sentit, Rodó va explicar que es crearia la marca “Fet a Ullastrell” per tal d’englobar productes i serveis i fer-ne una bona promoció a nivell local i comarcal. L'alcaldable va reivindicar la "gran qualitat" dels productes d’Ullastrell i la necessitat de posar totes les eines possibles des de l’administració local per tal de incentivar i convidar als veïns d’Ullastrell i visitants a comprar-ne. 

També va detallar noves propostes per tal d’atraure visitants al
municipi, sobretot buscant "sinergies amb Terrassa, ciutat propera i de gran influència per Ullastrell, per tal d’ajudar als agents econòmics del poble i els seus negocis".

"Ullastrell és una marca potent que l'administració local ha d'incentivar i oferir les eines necessàries per posar-la al lloc que li pertoca", va dir i va afegir “hem de treballar encara més fort per posicionar Ullastrell al mapa". Rodó es va mostrar oberta a escoltar totes les propostes de l’AMEU per tal de treballar conjuntament.