Terrassa Centre presenta una targeta per fidelitzar els clients

El sistema permetrà als compradors acumular punts i obtenir promocions

per La Torre, 1 de març de 2015 a les 11:26 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 1 de març de 2015 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Aquest dilluns, 2 de març, entra en vigor la nova Tarja de fidelització impulsada des de l’associació TerrassaCentre. Es tracta d'una targeta client “virtual” o una aplicació mòbil per aquells més hàbils amb la tecnologia, que permetrà acumular punts per les compres realitzades als comerços associats a TerrassaCentre.

És una iniciativa que beneficiarà al client amb l’obtenció de punts i conseqüentment promocions personalitzades a cada comerç i, a la vegada permetrà generar enquestes per conèixer amb més detall el tipus de client que compra al centre de Terrassa, els gustos i predileccions, l'afluència a les botigues, etcètera.


El client, ja sigui de Terrassa o d’una altra població, podrà donar-se d’alta de la Targeta de Fidelització descarregant-se l’aplicació de TerrassaCentre que trobarà al AppStore del seu dispositiu Smartphone o a través de qualsevol QR que trobarà a les plaques de les façanes de tots els comerços associats a TerrassaCentre. L’aplicació és gratuïta i molt senzilla d’utilitzar.

Si no es disposa d'internet al telèfon mòbil, es pot demanar a la botiga que et donin d’alta. Un cop donat d’alta es podrà utilitzar la targeta en tots aquells comerços amb els distintius adequats. Per tal d’acumular punts, només s'haurà de donar el número de telèfon a l’establiment a l’hora de pagar i demanar que se li aboni l’import. 

 

Participació