14
d'octubre
del
2014
Actualitzat
a les
10:05h
El Club Esgrima Ciutat de Terrassa enceta el seu desè any de vida. Per simbolitzar l’embranzida i l’entusiasme amb que encaren els propers anys, l'entitat ha volgut renovar la imatge corporativa del club. L'encarregat ha estat el dissenyador i esgrimista egarenc Jordi Llibre que ha fet una proposta radical, innovadora i sorprenent dins la iconografia habitual en els logotips de les Sales d’Esgrima, amb la idea "que ajudés a transmetre la força, vitalitat, i passió amb que vivim l’esgrima. Li vam demanar que aportés elements simbòlics inèdits i emotius, que encomanessin energia i ganes d’empunyar una espasa", expliquen des del club.
També li van demanar estandaritzar com a color del club el vermell terrós, per ser "un color distintiu de Terrassa, en homenatge a la totxana de fàbrica tan significativa del paisatge de la nostra ciutat", i finalment, que "fos un llenguatge gràfic avantguardista, que rememorés l’esplendor industrial del nostre passat, i lligar-ne la iconografia als valor transmesos per la pràctica de l’esgrima".