Valero preveu créixer un 25% malgrat la guerra del pa

Elabora tots els seus productes en els seus tres centres de producció -dos a Sabadell i un a Terrassa

E.P.
01 d'agost del 2014
La cadena de pa i dolços tradicionals Valero preveu créixer un 25% aquest 2014 i arribar a unes vendes de 10 milions d'euros malgrat la guerra del pa iniciada per algunes cadenes de brioixeria que ofereixen productes amb grans descomptes si s'adquireixen diverses unitats.

En una entrevista d'Europa Press, el gerent de Valero Forn Tradicional, Modest Corsellas, ha explicat després de preguntar-li per aquest fenomen de descomptes que es tracta d'una cosa "puntual sorgida per la crisi".

Així, ara que tot apunta cap a la recuperació econòmica i l'economia torna a créixer, Corsellas creu que caurà la competència basada únicament en el preu, i ha destacat l'aposta de Valero per la qualitat i la diferenciació. Amb 30 centres en el seu haver, 23 d'ells propis i la resta franquiciats, Valero elabora tots els seus productes en els seus tres centres de producció -dos a Sabadell i un a Terrassa-, que sumen 7.000 metres quadrats, i comercialitza 36 tones de pa anuals.

La firma, que té establiments a Sabadell, Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès, preveu obrir dues franquícies aquest any a la província de Barcelona; els locals comporten una inversió d'entre 70.000 i 100.000 euros per al franquiciat. NOVA IMATGE Actualment, Valero treballa en un nou concepte de botiga més orientada al carrer, amb fàcil accés, amplis taulells i venda ràpida amb degustació, el que comportarà invertir 1,2 milions en obres d'adaptació.

L'empresa treballa sota dues marques: Pròxima, que ofereix preus més competitius, i Valero Tradicional, que es dirigeix a consumidors de major poder adquisitiu, segons ha explicat Corsellas. Valero, que té 200 professionals en la seva plantilla i preveu una quinzena de contractacions aquest any, també fabrica per a grans superfícies, com Consum, i a l'octubre començarà a treballar amb Caprabo.