Queixes d'usuaris pel temps d'espera a la Clínica del Dolor

La Plataforma en Defensa de la Sanitat Pública demana tant a l'administració local com a l'autonòmica que solucionin al més aviat possible el problema en què es troben aquestes pacients

La Torre
30 de maig del 2014
La Plataforma en Defensa de la Sanitat Publica de Terrassa ha emès un comunicat en què denuncia el temps d’espera a què es veuen sotmesos els pacients, tant de Mútua Terrassa com del Consorci Sanitari de Terrassa, pendents de ser visitats a la Clínica del Dolor.

Segons informa l'entitat, aquest temps d’espera, en la majoria dels casos, "és de més d’un any". Això implica, expliquen, que els pacients pendents d'aquestes visites, "tots ells amb dolor agut e invalidant, es veuen abocats a medicar-se i automedicar-se per poder soportar el dolor, sense comptar amb els prejudicis que els retards de les visites comporten tant per la vida laboral com familiar dels pacients".

Així doncs, la PDST sol·licita a les autoritats sanitàries, com també a les administracions que en tenen competència, que "prenguin les iniciatives necessàries" per tal d'atendre "adequadament" als pacients que pateixen d'un "dolor innecessari causat per tanta demora".