Aquesta informació es va publicar originalment el 17 de febrer de 2014 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El diumenge 23 de febrer, a les 11 del matí, s'ha programat una visita comentada al Cementiri Municipal de Terrassa.
El Cementiri Nou es comença a construir l’any 1928 i s’inaugura l’1 de novembre de 1932. Melcior Viñals i Muñoz, arquitecte municipal de Terrassa, és l’encarregat del projecte. S'hi troben elements arquitectònics, escultòrics i ornamentals, obra de reconeguts artistes com Lluís Muncunill, Frederic Viñals, Carles Armiño, Ferran Bach-Esteve, Josep Camí.
El cementiri és un espai amb un important patrimoni artístic i cultural que explica la història de la nostra ciutat i dels nostres avantpassats.
Durada: 1.30 h
Activitat gratuïta.
Informació i inscripcions al 93 739 70 72