Reconeixement per a l'oficina de turisme de Terrassa

El servei ha rebut el distintiu de qualitat del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinacions

Lluïsa Tarrida
09 de gener del 2014
L’oficina de turisme de l’Ajuntament de Terrassa ha rebut el distintiu de qualitat del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola en Destinacions (SICTED). El Consorci de Turisme del Vallès Occidental, responsable de la implementació del sistema a la comarca, acaba de comunicar al Consistori l’atorgament de la distinció.

El SICTED és un sistema integral i permanent per a la gestió de la qualitat a les destinacions turístiques enfocat a la millora contínua i a posar en valor els recursos turístics dels territoris. També és una eina que pot ser d’utilitat per incrementar la competitivitat de les destinacions turístiques. Poden optar a aquesta certificació diferents serveis i empreses del territori relacionades amb el turisme.

Els beneficis del SICTED per a l’entitat o empresa adherida són, entre altres, l’impuls de la gestió de la qualitat, la millora del coneixement del sector, l’augment de la percepció de fiabilitat del servei per part del client i el prestigi de comptar amb un reconeixement a nivell estatal. L’Ajuntament de Terrassa va subscriure el gener de 2013 el Protocol d’Adhesió de L’Oficina de Turisme de Terrassa al Sistema Integral de la Qualitat Turística en Destinació. Per obtenir per primera vegada el distintiu SICTED, el servei ha hagut de presentar una guia de bones pràctiques i seguir un procés de formació i avaluació. A més de l’oficina de turisme municipal, dues empreses de la ciutat també han finalitzat amb èxit el procés per obtenir la certificació SICTED. Es tracta de l’Hotel Don Cándido i l’Hotel & Conference Center La Mola, adquirit recentment pel grup Hilton.