04
de desembre
del
2013
Davant la situació econòmica i de canvi i en l’entorn actual fonamentat en la implementació de les noves tecnologies i la comunicació, és necessari aprofitar les oportunitat de les estratègies "CO" (cooperar, col·laborar, compartir). Un exemple n'és la proposta que presenten 3 empreses terrassenques anomenada “Estratègia Creativa 3”.
El seu objectiu és oferir estratègies creatives per millorar el creixement i les oportunitats de negoci de persones, empreses i institucions. Els principals reptes són vendre més, reduir costos i fidelitzar els seus clients.
Des d’aquest grup d’empreses s’ofereixen solucions basades en la col·laboració empresarial, l’incentivació del talent i l’accés a noves oportunitats.
Teia Guix, directora de Co-empren, especialitzada en cooperació i col·laboració empresarial creativa y emprenedoria, afirma que “avui la cooperació és una eina estratègica per assolir reptes que individualment les empreses no es podrien ni plantejar. Manca coneixement i hàbits de les possibilitats reals de com cooperar eficientment”.
Segons en Santi Rius, director de Creat360, com especialista en el món del networking i la creativitat, i com assessor de màrqueting digital, “el nostre enfocament està clarament dirigit a la estratègia i la gestió, per tal d’aportar solucions creatives que ajudin a les empreses a créixer i diversificar els seus mercats, mitjançant l’ús de les eines 2.0 o l’internacionalització”.
Otger Espinet director de Webs Catalunya, indica que “fer webs, accions de màrqueting per internet, xarxes socials són serveis que avui tothom pot trobar, però adaptar aquestes accions a les necessitats reals dels clients d’una forma creativa, és el que demana el mercat”.
El seu objectiu és oferir estratègies creatives per millorar el creixement i les oportunitats de negoci de persones, empreses i institucions. Els principals reptes són vendre més, reduir costos i fidelitzar els seus clients.
Des d’aquest grup d’empreses s’ofereixen solucions basades en la col·laboració empresarial, l’incentivació del talent i l’accés a noves oportunitats.
Teia Guix, directora de Co-empren, especialitzada en cooperació i col·laboració empresarial creativa y emprenedoria, afirma que “avui la cooperació és una eina estratègica per assolir reptes que individualment les empreses no es podrien ni plantejar. Manca coneixement i hàbits de les possibilitats reals de com cooperar eficientment”.
Segons en Santi Rius, director de Creat360, com especialista en el món del networking i la creativitat, i com assessor de màrqueting digital, “el nostre enfocament està clarament dirigit a la estratègia i la gestió, per tal d’aportar solucions creatives que ajudin a les empreses a créixer i diversificar els seus mercats, mitjançant l’ús de les eines 2.0 o l’internacionalització”.
Otger Espinet director de Webs Catalunya, indica que “fer webs, accions de màrqueting per internet, xarxes socials són serveis que avui tothom pot trobar, però adaptar aquestes accions a les necessitats reals dels clients d’una forma creativa, és el que demana el mercat”.