Nació Digital i Productes de la Terra creen una nova botiga de comerç electrònic

Amb una oferta de més de 3.000 productes

Redacció
04 de desembre del 2013



El portal de comerç electrònic Productes de la Terra i el diari Nació Digital.cat han signat un acord de cooperació que s'estrena amb la gestió conjunta de la botiga d'aquest mitjà de comunicació digital, i que ja podeu visitar a http://botiga.naciodigital.cat/

Les dues empreses que han emprès aquest projecte conjunt, Avellana Digital SL i SCG Aquitània SL, són dos noms històrics de la Internet catalana, amb una llarga trajectòria en els seus respectius ambits d'actuació que es remunta als anys noranta.

El catàleg de Productes de la Terra supera els tres mil productes, i inclou des de vins i caves fins a llibres, roba i complements. Tot això el situa com un dels principals líders del comerç electrònic al nostre país. Per la seva banda, Nació Digital aporta una audiència que els darrers mesos supera el milió d'usuaris únics i els tres milions de visites, amb puntes superiors als 13 milions de pàgines vistes.