Terrassa, Costa de Barcelona

Teresa Casals ven el bo i millor de la capital egarenca a la Jornada Cercle de Turisme de la Diputació

La Torre
25 de novembre del 2013
Assistens a la Jornada Cercle de Turisme a l'Hotel La Mola Foto: J.M.O.

Terrassa no havia estat mai una ciutat amb tradició turística, però fa 20 anys es va fer una forta aposta per vendre fora tot allò que ofereix la cocapital del Vallès Occidental. El municipi egarenc disposa de recursos suficients per a atraure gent de tot el món. Terrassa pot mostrar al visitant les catedrals de la indústria -amb el Museu de la Ciència i de la Tècnica com a màxim exponent-, un conjunt de tres esglésies originàries del segle V úniques a Europa, i un entorn privilegiat, amb el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac .

La regidora egarenca de Turisme, Teresa Casals, ha vengut el producte en la inauguració de la II Jornada Cercle de Turisme de la Diputació de Barcelona, a l'Hotel & conference center La Mola . També ha recordat que darrerament la gastronomia local ha començat a ser tota una referència al país, amb un nom que sobresurt per sobre la resta, el del "xef" Artur Martínez, que manté l'estrella Michelin pel seu restaurant El Capritx . I no s'ha oblidat de la Festa Major d'Hivern, la Fira Modernista.

Casals ha donat suport a les marques paraigua Costa de Barcelona i Barcelona és molt més.

Olga Olivé, presidenta del Consorci de Turisme del Vallès Occidental , ha lloat aquestes propostes de treball en xarxa, teixides per tots els actors. Un dels objectius de la seva tasca és situar el Vallès en el mapa turístic. Olivé ha remarcat la gran oferta de natura i d'espais de reunions, sense oblidar la gastronomia mediterrània amb productes de la terra.

Ramon Riera, diputat delegat de Turisme de la Diputació de Barcelona, ha posat de manifesta la necessitat de la col·laboració entre els sectors públics i privats. Sumar, ha dit, per a comunicar tot el que hi ha, per a fer saber que hi ha una oferta important en qualitat i quantitat. I sempre, amb l'etiqueta de Turisme Responsable. Riera ha explicat que a les marques Costa de Barcelona i Barcelona és molt més s'hi afegiran properament la Paisatges de Barcelona i Pirineus de Barcelona.