La campanya iniciada per Mina Pública d'Aigües de Terrassa per sol·licitar a la ciutadania que comuniquin incidències ha multiplicat per 6 el nombre d'avisos.
Així, si l’any 2011 la ciutadania va comunicar 27 incidències a la companyia perquè procedissin a solucionar-les, l'any 2012 s'han realitzat 177 avisos. Aquestes xifres demostren una més gran conscienciació ciutadana en la cura de l'aigua i el respecte al medi ambient.
Aigües de Terrassa agraeix la col·laboració ciutadana i anima a clients i veïns a continuar comunicant qualsevol incidència o irregularitat relativa al servei d'abastament que es detecti a la via pública, ja que aquests avisos permeten procedir a solucionar-la de forma molt més ràpida i eficient en les seves intervencions, evitant així, possibles malbarataments d'aigua. Per aquest motiu, la companyia ha agraït personalment mitjançant una carta i un detall totes les trucades rebudes per comunicar fuites o incidències.