Otero, Figo o Luis Enrique, a la campanya del Banc Sabadell

La Torre
29 de gener del 2013
Els dos futbolistes i la periodista, protagonistes de la nova campanya
Els dos futbolistes i la periodista, protagonistes de la nova campanya

Els dos futbolistes i la periodista, protagonistes de la nova campanya

El proper mes de febrer es llançarà la nova campanya publicitària de Banc Sabadell . Aquesta vegada, la campanya –destinada a promocionar el Compte Expansió– utilitza el concepte del "canvi" com a fil conductor i se centra en un seguit d'entrevistes que la periodista Júlia Otero farà a diversos personatges populars, de diversos àmbits, per als quals el concepte de "canvi" ha jugat un paper molt important en la seva trajectòria professional.

Així, la campanya permetrà presenciar entrevistes amb el conegut humorista Carlos Latre (que ha basat la seva carrera en els "canvis" que brillantment fa sobre l'escenari, amb les seves imitacions) o els exfutbolistes Luís Figo i Luis Enrique (protagonistes, en el seu moment, d'intenses polèmiques quan van “canviar” de samarreta esportiva). Otero també entrevista l'empresària, biòloga i exministra Cristina Garmendia, que parla sobre l'experiència de crear una empresa d'investigació a Espanya. Finalment, també es podrà veure una entrevista amb el cineasta J.A. Bayona, centrada en els riscos inherents a "posar en marxa un projecte que no s'assembli gens al que algú altre hagi fet abans".

Un cop més, Banc Sabadell ha confiat la realització de la campanya a SCPF, la mateixa agència que ja va desenvolupar la protagonitzada per Pep Guardiola i les campanyes "Converses sobre el futur", "Relacions" i "Valors".