400 places més de zona blava?

Diu que només en crearà amb el consens dels comerciants i veïns; en vol a la Ctra de Castellar, Avda Abat Marcet i voltants de la RENFE

per La Torre, 18 de gener de 2013 a les 17:15 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 18 de gener de 2013 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Zona Blava Foto: Albert Alemany

L'equip de govern s'ha afanyat a dir que només augmentarà les zones blaves de Terrassa si hi ha consens amb els veïns i els comerciants afectats. A més, ha anunciat que està enllestint una proposta d'ampliació que doni resposta a les necessitats d'estacionament de rotació. Segons ells, el projecte es va plantejar el 2012 en el marc de la Comissió Política de Mobilitat i la intenció és consensuar-la sempre amb el teixit associatiu per ser coherents amb "una línia de treball basada en el consens i la transparència".


La idea és que el nou servei sigui "útil i eficient per dinamitzar la zona i no suposi una pèrdua de capacitat de l'accessibilitat en termes generals". D'aquesta manera, l'equip de govern respon a les crítiques de CiU Terrassa, i assegura que la decisió de crear noves zones blaves "no ve en cap cas determinat per cap afany recaptatori sinó per donar resposta a una necessitat de la ciutat tot facilitant l'estacionament de rotació".

A més l'equip de govern ha recordat que, des que va sorgir el projecte, "no s'ha plantejat cap  observació ni respecte de la proposta ni tampoc de la metodologia de treball per part de cap dels grups municipals representats a la Comissió".


Actualment s'està treballant per completar la zona blava en alguns trams de la Carretera de Castellar, l'Avinguda de l'Abat Marcet, als sectors nord i Sud del Centre i a l'entorn de la RENFE, que sumen al voltant de 400 places.

 

Participació