Unnim distribueix 2 mil forfets entre els seus clients esquiadors

Lluïsa Tarrida
05 de gener del 2013
FGC vol que Vallter segueixi el model de Vall de Núria.
FGC vol que Vallter segueixi el model de Vall de Núria. | Vallter 2000
Foto: Vallter 2000

En la nova temporada d’esquí, Unnim regala uns 2.000 forfets de les diferents estacions catalanes, que es distribueixen entre clients esquiadors, dins de la campanya de promoció de la Targeta Blanca per la seva contractació i utilització. En concret, es regalen dos forfets al client que contracti una Targeta Blanca, i un forfet per a tots aquells que facturin un mínim de 500 euros en compres en el període de desembre de 2012 i gener de 2013.

Dins del paquet de serveis per a l’esquiador, a les oficines d’Unnim s’ha activat el servei de venda de forfets, amb descompte del 10%, corresponents a les estacions de Boí Taüll, Port Ainé, Espot, La Molina, Masella, Vallter 2000 i Vall de Núria. Es tracta de forfets d’un dia (d’adult o d’infantil), vàlids per a tota la temporada, i que en cas de no ser utilitzats es poden retornar a les oficines, abans de finals d’abril, en les quals es reintegrarà el seu import.

Tota aquesta activitat de venda de forfets a la xarxa comercial i de suport a l’esquiador és fruit del conveni de col·laboració establert amb l’Associació Catalana d’Estacions d’Esquí i Esports de Muntanya (ACEM). Unnim compta actualment amb 7.500 targetes blanques operatives entre clients practicants d’aquest esport o aficionats a la muntanya en general.

Durant l’any 2012, les targetes blanques d’Unnim han tingut una facturació total de 30 milions d’euros en pagaments relacionats amb l’activitat de l’esquí i la realització de compres i de serveis en
general. Davant el bon inici de la temporada d’esquí, es preveu que creixi la contractació de targetes blanques, la seva facturació y la venda forfets a les oficines.