'Los últimos días' es roden al Parc Audiovisual

El thriller protagonitzat per José Coronado inclou localitzacions com la capella de Torrebonica

Redacció
16 de maig del 2012
Un moment del rodatge de 'Los últimos días'
Un moment del rodatge de 'Los últimos días' | La Torre
Un moment del rodatge de 'Los últimos días' Foto: Barcelona-Catalunya Film Comission

El plató 3 del Parc Audiovisual de Catalunya acull l'última gran producció cinematogràfica que es roda en aquest primer semestre de l'any, 'Los últimos días'. La Film Office de Terrassa ha fet les gestions imprescindibles per rodar en localitzacions de la ciutat, com la capella de Can Viver de Torrebonica, antiga finca senyorial dels afores de la ciutat. Reconegudes productores com Antena 3 Films i Morena Films tornen a Terrassa per portar a terme un rodatge de gran magnitud.

Amb aquest film, la ciutat  se segueix configurant com a pol d'atracció de grans produccions, no només de cinema sinó també de publicitat, videoclips o sessions fotogràfiques, produccions ja estrenades o que estan a punt de veure la llum. L'última ha estat 'El Cuerpo' amb José Coronado i Belén Rueda, que s'entrena aquesta tardor.

A banda de José Coronado, el repartiment es completa amb l'actor català Quim Gutiérrez ('El cor de la ciutat') i Marta Etura ('Mientras duermes', també rodada al Parc).

'Los últimos días' és un thriller de suspens de to apocalíptic en què una misteriosa agorafòbia ha afectat la població mundial i ha obligat a la gent a tancar-se a l'interior dels edificis.  L'espectador acompanyarà a 'Mateo' un jove que intentarà, sense sortir, trobar a la seva parella. Una Barcelona com mai l'hem vista abans serà l'escenari desolador on es desenvolupa el relat.

Produïts per Alberto Marini (junt a Balagueró, uns dels pares del gènere de terror espanyol dels últims anys), els germans Pastor es llencen definitivament al cinema de gran format després del seu reconeixement per 'Infectados' (2009). Amb un estil molt 'Hollywood', el duet Pastor, que es va formar a l'ESCAC de Terrassa, demostraran amb aquest film que es pot fer a casa un cinema arriscat i ambiciós i, evidentment, amb molt menys recursos.