Professionals amb una visió internacional

La Cambra inicia una nova edició del Programa Nord de Direcció Comercial i Màrqueting

Redacció
03 de febrer del 2012

La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa inicia el dilluns la 12a edició del Programa Nord de Direcció Comercial i Màrqueting (PDC). Aquesta iniciativa s'inscriu dins l'oferta específica per a directius de la Cambra —els programes NORD— i té per objectiu formar professionals del màrqueting amb una visió global, coherent, integral i pràctica de les variables estratègiques que determinen la política comercial d’una empresa.

El Programa es concep com un curs de perfeccionament que posa a l'abast dels professionals competències i estratègies essencials a l'hora de gestionar la política comercial i potenciar la imatge i el valor intangible d'una empresa, un actiu també important a l'hora d’internacionalitzar el negoci. El PDC, que té una durada de 120 hores, es durà a terme a la seu de la Cambra els dilluns a la tarda de 15.30 a 20.30 hores.

Conferències amb directius i empresaris

El PDC s'adreça als directius i els professionals amb experiència en l'àmbit del màrqueting i les polítiques comercials que, en un entorn competitiu i marcadament internacional dels negocis, resten interessats a aprofundir en el coneixement de la realització, seguiment i avaluació de plans comercials o la millora en la gestió del talent mitjançant estratègies de comunicació coherents. A més, pretén la millora en l'estil de direcció i la potenciació de la creativitat o el cultiu d'eines que els permeti copsar quines són les fortaleses i debilitats de l’empresa i quines són les potencials amenaces o oportunitats que es desprenen de la seva posició en el mercat global.

S'han programat Panells Empresarials durant els quals empresaris i directius de reconeguda trajectòria compartiran les seves experiències al capdavant de l’empresa amb els participants del PDC. Entre les matèries que es contemplen hi haurà el màrqueting estratègic, analític, tàctic i operatiu, la direcció de vendes, la direcció d’equips, les finances en la direcció comercial-màrqueting i el màrqueting relacional i la gestió eficient de la relació amb el client.