Bassols Energia dissenya un pla que inclou un descompte del 15% als clients domèstics

La companyia elèctrica olotina impulsa accions per ser al costat dels clients amb la crisi de la Covid-19

La seu de Bassols Energia a Olot.
La seu de Bassols Energia a Olot. | Martí Albesa.
NacióGarrotxa
16 d'abril del 2020
La companyia elèctrica olotina Bassols Energia, amb seus a Olot i a Banyoles, continua implantant mesures per a fer front a l’escenari que ha generat la imposició de l'estat d'alarma arran de la pandèmia de la Covid-19 i així adaptar-se a les noves demandes dels seus clients. En aquest sentit, des d’avui i fins al 30 de juny, l’empresa ofereix un descompte del 15% en la factura de la llum als seus clients domèstics. La mesura, que es pren en un context general de baixada del preu de la llum, s’aplica a les tarifes contractades a través de la pàgina web de Bassols Energia.  

Els clients de Bassols Energia que no tinguin contractada una tarifa digital, així com els nous clients, poden beneficiar-se del descompte a través del web de l’empresa, tot escollint entre les tarifes Llar 24 hores, Llar Nit o Llar Estalvi o bé les tarifes Llar Mobilitat, Llar Solar Bàsic o Llar Solar Plus. La rebaixa s’aplicarà automàticament a la factura del client que tinguin contractada o que contracti una de les tarifes.  

En el cas de les empreses i negocis, Bassols Energia vol ajudar a fer minvar els efectes de la davallada en la producció i de la facturació. La companyia avalua cas per cas les mesures més adients per als empresaris i auònoms que hi tenen contractada l’electricitat. Així, se’ls ofereix, entre altres accions, la reducció de la potència contractada fins a la represa de l’activitat normal. D’aquesta manera, Bassols Energia contribueix a mitigar els impactes negatius que causa l'estat d'alarma en el teixit productiu.  

Adaptació proactiva a la nova situació

Des del primer moment de la crisi de la Covid-19, Bassols Energia ha estat proactiva a adoptar un pla de mesures per fer-hi front, tant pel que fa als clients com a l’empresa mateixa. Ja abans que el govern dictés les mesures més restrictives de confinament, es va reforçar l’atenció telemàtica i telefònica, en horari de 8 del matí a 4 de la tarda, i es van tancar les oficines d’Olot i Banyoles al públic, alhora que es potenciava el teletreball de la plantilla. 
 
D’altra banda, Bassols Energia va prendre des de l’inici de l’estat d’alarma el compromís de garantir el subministrament elèctric a tots els clients, conscient de l’augment de la demanda ara que les famílies romanen a la llar moltes més hores que abans de la pandèmia. D’aquesta manera, la companyia reforça i adapta els seus valors, com la proximitat i l’eficiència, a la nova situació i els canvis d’hàbits que ha comportat.